ارزپول

اتر همچنان در حال رکوردزنی است!

وبلاگ

۱۹ بهمن ۱۳۹۹ 1406 بازدید
ارزپول
ارزپول

اتر همچنان در حال رکوردزنی است!

آلت کوین برتر بازار در حال ادامه دادن به روند صعودی خود است و روز گذشته توانست رکورد جدیدی را ثبت کند؛ قیمت اتر در جمعه شب با یک رشد ۵/۷ درصدی طی ۲۴ ساعت، به ۱۷۳۲ دلار رسید و در حال حاضر حدود ۱۶۷۰ دلار معامله می‌شود.

 

این رمزارز بعد از شکستن مقاومت ۱۵۰۰ دلاری، در ۱۶ بهمن توانست خودش را به سطح قیمتی ۱۶۹۰ دلار برساند. بعد از رسیدن به این قیمت اتر یک اصلاح قیمتی جزیی انجام داد و تا ۱۵۹۰ دلار ریزش کرد.

با این حال به خصوص بعد از رکوردزنی جمعه شب، اکثر کارشناسان روند اتر را صعودی می‌بینند و اعتقاد دارند تا زمانی که قیمت این آلت کوین بالای سطح ۱۶۴۰ دلار باقی بماند، رالی‌اش ادامه خواهد داشت.

 

نکته شایان ذکر این است که رکورد قیمتی اخیر بر هزینه تراکنش‌های شبکه اتریوم نیز تاثیر گذاشته است. بر اساس اطلاعات ارائه شده توسط وب سایت Bitinfocharts، متوسط هزینه تراکنش این شبکه برای اولین بار از ۲۰ دلار فراتر رفته است.

قیمت اتر

 

به دنبال افزایش هزینه تراکنش‌ها، صرافی ارز دیجیتال Liquid اعلام کرد که به صورت موقت برداشت اتر و برخی توکن‌های ERC-20 را متوقف کرده است. علاوه بر هزینه‌های شبکه اتریوم، کارمزد پروژه‌های مرتبط با دیفای نیز افزایش یافته است؛ در این بین می‌توان به تراکنش‌های معاملات یونی سوآپ و سوشی سوآپ اشاره کرد که به ترتیب از ۴۰ تا ۷۵ دلار افزایش یافته است.

 

کین وارویک (Kain Warwick)، بنیا‌ن‌گذار پلتفرم Synthetix نیز پیش از این اظهار داشته بود که با افزایش قیمت اتر هزینه تراکنش‌های شبکه افزایش خواهد یافت.

 

سال گذشته برخی پروتکل‌ها سعی کردند تا به منظور رقابت با ترافیک شبکه اتریوم و کارمزدهای بالای آن، جایگزین بهتری ارائه دهند. با توجه به وضعیت فعلی بازار و افزایش هزینه تراکنش‌های شبکه اتریوم باید ببینیم که آیا چنین فرصتی برای رقبای اتر فراهم خواهد شد یا خیر؟

منبع : بیتستان
اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *