ارزپول
ارزپول
arzpool

بهار آلت‌کوین‌ها فرا رسیده است؟

میشل ون دو پوپه (Micheal van de poppe)، تحلیل‌گر مطرح رمزارزها به تازگی درباره وضعیت بازار بیت کوین اظهار نظر کرده است. این تحلیل‌گر همچنین بر این باور است که به زودی اتفاقات خوشایندی برای آلت‌ کوین‌ها می‌افتد.

 

نمودارهای هفتگی بیت کوین، همچنین داده‌های تاریخی این رمزارز نشان‌دهنده افزایش قیمت این رمزارز در ماه مارس (اسفند ماه) هستند. داده‌های گاه‌شماری معمولا حاوی بینشی برای پیش‌بینی آینده ارزهای دیجیتال است.

 

آنالیزهای میشل ون دو پوپه درباره بیت ‌کوین حاکی از آن است که این رمزارز در هفته جاری روند صعودی نخواهد داشت. بیت‌ کوین در مسیر اصلاح قیمت قرار دارد و به نظر می‌رسد به زودی روند رشد دوباره‌اش را آغاز کند. این تحلیل‌گر معتقد است ریزش قیمت اولین رمزارز بازار در روزهای گذشته با ارزش بوده است.

 

در تحلیل  میشل ون دو پوپه آمده است:

 

ساختار بازار در موقعیت خوبی قرار دارد. حتی اگر این رمزارز به ۳۵ هزار دلار برسد، ساختار بازار با مشکل جدی مواجه نخواهد شد. اصلاح قیمت در بازار رمزارزها طبیعی است.

به عقیده این تحلیل‌گر شناخته شده، با وجود کاهش قیمت بیت‌کوین، نگرانی درباره این رمزارز بی‌فایده است.

 

از آن‌جایی که شرکت‌های بزرگی مانند پی‌پَل، اپل و مسترکارت در حال افزودن قابلیت‌هایی برای علاقه‌مندان رمزارز هستند، گفته می‌شود به زودی قیمت ارزهای دیجیتال رشد قابل توجهی را تجربه خواهند کرد. از سوی دیگر، سرمایه‌گذاران نهادی مانند میکرواستراتژی و اسکوئر همچنان بیت‌کوین می‌خرند و در رمزارزهای دیگر سرمایه‌گذاری می‌کنند.

 

براساس پیش‌بینی‌های این تحلیل‌گر که مقالات بسیاری در کوین‌تلگراف نوشته، به جای نگرانی درباره قیمت بیت ‌کوین، بهتر است به توسعه آلت‌کوین‌ها توجه کرد. میشل ون دو پوپه معتقد است ماه مارس (اسفند)، بهار آلت‌کوین‌هاست. توکن‌های بسیاری از آلت‌کوین‌ها ارزان هستند و رشد قابل توجهی را در مدت زمان کوتاهی داشته‌اند.

 

منبع : بیتستان

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *