ارزپول
ارزپول
arzpool

جابه‌جا نشدن حدود ۲۰٪ از موجودی بیت‌کوین به مدت ۷ سال!

جابه‌جا نشدن حدود ۲۰٪ از موجودی بیت‌کوین به مدت ۷ سال!

 

درحال حاضر پادشاه رمزارزها در حال تلاش برای بازگشت به بالای سطح ۵۰,۰۰۰ دلار است و احتمالا به زودی به این قیمت برسد. از طرفی نیز موجودی بیت کوین در صرافی‌ها به شدت کم است و آن چیزی هم که موجود است را موسسات بزرگ در حال بلعیدن هستند.

 

این روزها شرکت‌های بزرگی در حال خرید بیت کوین هستند و قصد دارند از این دارایی پرنوسان به عنوان راهی برای مقابله با خطر تورم استفاده کنند. خریداران این رمزارز معمولاً قصد دارند که برای مدت زمان مشخصی آن را نگه دارند یا به اصطلاح هولد کنند.

 

اکثر تحلیل‌گران مالی این حوزه با توجه به اصل کمیابی و افزایش قیمت، انتظار دارند که در پایان روند صعودی فعلی قیمت هر بیتکوین به صد هزار دلار برسد. وقتی یک سرمایه‌گذار این موضوع را بداند بدیهی به نظر می‌رسد که بیت کوین‌های خود را نفروشد.

 

قیمت بیتکوین

با توجه به اینکه اکثر دارندگان بیتکوین قصد دارند تا آنجا که می‌توانند کسب سود کنند، زمان نگهداری این رمزارز توسط آن‌ها حدود چهار سال تخمین زده می‌شود.

 

چرا ۱۷/۸۷٪ از موجودی بیت کوین به مدت هفت سال در شبکه منتقل نشده است؟

این بیت کوین‌ها گم شده است یا در دست هادلرهای بزرگی هستند؟

در حال حاضر قیمت بیت کوین اطراف سطح ۵۰,۰۰۰ دلار در نوسان است و با این وجود دارندگان این ۱۷/۸۷٪ همچنان در حال نگهداری از کوین‌های خود هستند. شاید این افراد یک برنامه بلند مدت‌تر در نظر دارند و بعد از ۷ سال هنوز به هدف خود نرسیده‌اند. با این حال محتمل‌ترین پاسخ این است که این بیت کوین‌ها برای همیشه گم شده‌اند.

 

قیمت بیت کوین

در انتها باید به این نکته اشاره کنیم کوین‌هایی که به زمان ساتوشی نسبت داده می‌شوند نیز در این مدت طولانی جابه‌جا نشده‌اند و ممکن است برای همیشه از دست رفته باشند. با این حال اگر این رمزارزها همچنان در دست دارندگان آن‌ها باشند، بعد از ۷ سال باید به ثروت هنگفتی رسیده باشند.

 

منبع : بیتستان

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *