ارزپول
ارزپول
ارزپول

روند صعودی بیت کوین متوقف نخواهد شد!

بعد از اینکه در هفته گذشته مدیرعامل تسلا از خرید ۱/۵ میلیارد دلار بیت کوین خبر داد، این رمزارز در یک روند صعودی بسیار چشم‌گیر قرار گرفت و در روز گذشته نیز تا نزدیکی سطح ۵۰,۰۰۰ دلار پیش رفت.

 

علی‌رغم رشد بیش از ۱۰۰ درصدی بیت‌کوین نسبت به سال ۲۰۱۷ و گذشتن این رمزارز از رکورد آن سال (حدود ۲۰,۰۰۰ دلار)، یکی از تحلیل‌گران این حوزه معتقد است که روند آن همچنان صعودی باقی خواهد ماند.

 

من فکر می‌کنم که مردم به دنبال یک اوج یا شاید دلیلی برای یافتن این اوج هستند زیرا قیمت تاکنون رشد بسیار سریعی داشته است.

 

پیش از این بیت کوین در سال ۲۰۱۷ (۱۳۹۵) رکورد ۱۹,۸۹۲ دلاری خود را ثبت کرد. بر اساس اطلاعات وب سایت TradingView، در اوایل سال ۲۰۲۱ (دی ماه ۱۳۹۹) این رمزارز به ۴۱,۹۸۱ دلار و بعد از آن در ۲۳ بهمن به سطح قیمتی ۴۸,۹۱۱ دلار رسید.

 

وی در ادامه افزود:

به نظر من گاوها همچنان کنترل کامل بازار را در دست دارند و هر روز اخبار بیشتری درباره‌ی افزایش پذیرش و تقاضای بیت کوین توسط سازمان‌ها می‌شنویم و این بیش از هر چیز دیگری به عنوان نیروی محرکه‌ی  بازار عمل خواهد کرد.

 

در حال حاضر دنیای رمزارزها میانه‌ی راه سرمایه‌گذاری موسسات بزرگ در بیت کوین قرار دارد. در این بین علاوه بر شرکت تسلا می‌توان به مایکرواستراتژی اشاره کرد که بیش از ۱ میلیارد دلار در بیت کوین سرمایه‌گذاری کرده است.

 

این تحلیل‌گر در سخنانش به این موضوع نیز اشاره کرد:

اگر فکر می‌کنید که بیت کوین به خاطر ETF کانادا یا سال نو چینی‌ها، ریزش خواهد کرد، فقط به دنبال یک بهانه برای فروش دارایی خود هستید.

«روز گذشته شاهد یک کندل روزانه‌ی تاریخی دیگر تا نزدیکی ۴۹,۰۰۰ دلار بودیم و در حال حاضر BTC در تلاش است تا سطح ۵۰,۰۰۰ دلار را تاچ کند. من فکر می‌کنم که دیر یا زود شاهد رسیدن قیمت این رمزارز به ۵۰,۰۰۰ باشیم، اما از آنجایی که به آخر هفته نزدیک می‌شویم باید نسبت به ناحیه ۴۴,۷۰۰ دلار محتاط باشم، مگر اینکه ایلان ماسک دوباره توییتی راجع به بیت کوین منتشر کند و این رمزارز را به ۵۴,۰۰۰ دلار برساند.

 

منبع : بیتستان

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *