ارزپول
ارزپول
ارزپول

قیمت توکن بایننس کوین به بالاترین سطح خود رسید!

شب گذشته بایننس کوین (BNB) توکن اختصاصی صرافی بایننس، محبوب‌ترین صرافی ارز دیجیتال جهان، رکورد جدیدی را ثبت کرد؛ این توکن توانست از تمامی رکوردهای قبلی‌اش فراتر رود و از سطح قیمتی ۵۰ دلار هم فراتر رود. با این حال نکته‌ای که وجود دارد این است که عوامل فاندامنتال منجر شونده به این روند صعودی مشخص نمی‌باشد.

 

ثبت رکورد جدید توسط توکن BNB

روز گذشته ۱۳ بهمن، قیمت رمزارز BNB توانست به بالاترین سطح خود برسد و با یک رشد بیش از ۱۰ درصدی در ۲۴ ساعت، در اکثر صرافی‌ها ۴۹/۷ دلار را ثبت کرد.

 

چانگ پنگ ژائو، مدیرعامل و بنیان‌گذار این صرافی، در توییتی با اشاره به این موضوع اظهار داشت که رکورد قیمتی اخیر تنها رکورد ثبت شده توسط بایننس نیست.

 

علاوه بر این سطح جدید قیمتی، میزان حجم ترافیک ورودی صرافی بایننس نیز رکورد جدیدی را ثبت کرد. از طرفی اخیرا صرافی بایننس اعلام کرد که برای اجرای سفارش‌ها و همگام سازی اطلاعات شخصی کاربرانش مشکلاتی داشته است.

 

همچنین چند روز پیش این صرافی به دنبال افزایش تعداد حساب‌های تازه ایجاد شده، برداشت‌ها را موقتا متوقف کرد؛ این اتفاق با هجوم تریدرهای جدیدی که به دلیل ایجاد مشکل در صرافی Robinhood به بایننس رو آوردند، همزمان شد.

 

BNB توانست از تمام توکن‌های اختصاصی صرافی‌ها‌ در سال ۲۰۲۱ بهتر عمل کند!

توکن‌های اختصاصی پلتفرم‌های معامله کریپتوکارنسی‌ها در سال ۲۰۱۸ و ۲۰۱۹، به دلیل پایداری نسبی و قابل پیشبینی بودن مورد اعتماد بسیاری از تریدرها بوده‌اند. در این بین توکن BNB نسبت به توکن‌های اختصاصی صرافی‌های غیر متمرکز دیفای عملکرد بهتری داشته زیرا نسبت به اوایل سال ۲۰۲۱، ۲۸ درصد رشد داشته است.

 

 بعد از بایننس کوین، توکن‌های HT و‌ LEO با ۲۶/۱ و ۰/۴ درصد رشد در رتبه‌های بعدی قرار دارند.

 

منبع : بیتستان
اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *