ارزپول
ارزپول
ارزپول

بررسی روند قیمتی بیت کوین در روزهای پیش رو

قیمت بیت کوین در ۱۷ بهمن توانست مجددا از سطح ۳۸,۰۰۰ دلار فراتر رود؛ بعد از آن در ۱۸ بهمن بیتکوین به بالای سطح ۴۰,۰۰۰ دلار رسید اما گاوها نتوانستند این جایگاه را حفظ کنند و شاهد ریزش این رمزارز بودیم.

 

بیت کوین

احتمال صعود بیت کوین تا ۵۰,۰۰۰ دلار و یا سقوط تا ۲۸,۸۵۰ دلار!

 

در حال حاضر و بعد از شکست گاوها در نگه داشتن این رمزارز بالای سطح ۴۰,۰۰۰ دلار، خرس‌ها در تلاشند تا قیمت را زیر۳۸,۰۰۰ دلار نگه دارند. اگر آن‌ها موفق شوند ممکن است شاهد ریزش قیمت بیت کوین به زیر سطح میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه (۳۵,۳۸۶ دلار) باشیم.

 

  • در صورتی که بیتکوین از سطح این میانگین یک جهش ناگهانی داشته باشد، روند صعودی بعدی‌اش آغاز خواهد شد. در ادامه با شکسته شدن ناحیه مقاومت ۴۰,۰۰۰ تا ۴۱,۹۵۹/۶۳ دلاری زمینه برای افزایش قیمت این رمزارز تا سطح ۵۰,۰۰۰ دلار فراهم خواهد شد.

 

  • درمقابل نیز اگر خرس‌ها قیمت را به زیر سطح میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه برسانند، ممکن است قیمت بیتکوین تا سطح میانگین متحرک ساده ۵۰ روزه (۳۲,۸۴۰ دلار) سقوط کند. در صورت شکسته شدن این سطح حمایت ریزش بیت کوین تا ۲۸,۸۵۰ دلار ادامه خواهد داشت.

 

بیت کوین

 

همان‌طور که در نمودار چهار ساعته مشاهده می‌کنیم گاوها نمودار بیت کوین را به بالای سطح ۴۰,۰۰۰ دلار رساندند اما بعد از آن دوباره شاهد ریزش قیمت بوده‌ایم؛ این موضوع نشان می‌دهد که خرس‌ها در سطوح بالای قیمتی دست از تلاش برنمی‌دارند.

 

نمودار بیتکوین به زیر سطح میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه رسیده و شاخص قدرت نسبی فقط کمی بالاتر از نقطه میانی‌اش است؛ در نتیجه می‌توان گفت که احتمالا روند این رمزارز ضعیف شده و ممکن است شاهد سقوط آن تا سطح میانگین متحرک ساده ۵۰ روزه باشیم.

 

  • اگر بیت کوین از سطح این میانگین یک جهش داشته باشد، گاوها تلاش خواهد کرد تا روند صعودی را برگردانند.
  • با این حال اگر نمودار قیمتی این سطح را بشکند و بیشتر بریزد ممکن است اصلاح قیمت تا سطح ۳۲,۰۰۰ دلار ادامه داشته باشد.

 

منبع : بیتستان

 

 

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *