ارزپول
ارزپول
ارزپول

دو آلت کوین که بهتر است در هفته پیش رو زیر نظر داشته باشید!

بیت کوین دو روز پیش مجددا از سطح قیمتی ۴۰,۰۰۰ دلار فراتر رفت اما دوباره به زیر این سطح ریزش کرد. نکته‌ای که وجود دارد این است که اگر گاوها برای رشد مجدد این رمزارز تلاش کنند، برخی آلت کوین‌ها می‌توانند مجددا وارد یک روند صعودی شوند.

 

در ادامه به بررسی تحلیل قیمت ارائه شده توسط وب‌سایت کوین‌تلگراف، برای توکن‌های دات و چین لینک می‌پردازیم.

 

تحلیل قیمت دات (DOT)

در حال حاضر توکن دات در یک روند صعودی قوی قرار دارد. گاوها در ۱۵ بهمن قیمت دات را به بالای مقاومت ۱۹/۴۰ دلاری رساندند اما خرس‌ها اجازه ندادند این رمزارز بیش از این، سطوح مقاومتی را بشکند.

 

توکن دات

با وجود برگشت نمودار دات، گاوها اجازه ندادند قیمت به زیر ۱۹/۴۰ دلار برسد و این نشان می‌دهد که تریدرها به صورت ناگهانی و برای کسب سود اقدام به فروش نکرده‌اند.

 

  • اگر گاوها بتوانند نمودار دات را به بالای سطح ۲۱/۷۳۲۱ دلار سوق دهند، روند صعودی بعدی با تارگت‌های ۲۴/۰۸ و‌سپس ۳۰ دلار آغاز خواهد شد.

 

  • برخلاف این پیش‌بینی اگر خرس‌ها قیمت دات را به زیر سطح میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه (۱۷/۴۳ دلار) برسانند، روند این رمزارز نزولی خواهد شد. در چنین صورتی ممکن است برای مدتی قیمت دات بین سطوح ۱۴/۷۲۵۹ تا ۱۹/۴۰ دلار نوسان داشته باشد.

 

قیمت دات

در نمودار چهار ساعته می‌بینیم یک الگوی‌ مثلث متقارن تشکیل شده که معمولا یک الگوی ادامه دهنده است.

 

  • اگر گاوها بتوانند نمودار قیمت دات را به بالای مثلث برسانند، روند این آلت کوین صعودی خواهد شد. تارگت این روند صعودی با گذشتن از الگوی مثلث، سطح ۲۴/۱۶۲۱ می‌باشد.

 

  • با این حال اگر خرس‌ها بتوانند نمودار را زیر الگوی مثلث نگه دارند، ممکن است شاهد ریزش آن تا سطح ۱۵/۸۳۷۹ دلار باشیم.

 

تحلیل قیمت چین لینک (LINK)

توکن لینک در ۱۷ بهمن توانست سطح مقاومت ۲۵/۷۸۲۴ دلاری را بشکند اما گاوها نتوانستند روز بعد این روند صعودی را حفظ کنند. این موضوع نشان می‌دهد که خرس‌ها در تلاشند تا اجازه ندهند قیمت لینک از ناحیه مقاومتی ۲۵/۷۸۲۴ الی ۲۷ دلار فراتر رود.

 

چین لینک

با این حال باتوجه به دنباله بلندی که روز گذشته در نمودار این توکن ثبت شد می‌توان گفت گاوها در تلاشند تا قیمت آن را بالای سطح میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه (۲۲/۸۳ دلار) نگه دارند.

در حال حاضر شیب میانگین‌های متحرک صعودی است و شاخص قدرت نسبی در ناحیه مثبت قرار دارد، در نتیجه می‌توان گفت که فعلا روند چین لینک صعودی است.

 

  • اگر گاوها بتوانند قیمت لینک را به بالای ناحیه مقاومت بالاسری سوق دهند، روند صعودی بعدی ممکن است آغاز شود. تارگت‌های بعدی این روند صعودی، سطوح ۳۰ دلار و سپس ۳۳ دلار خواهند بود.

 

  • در مقابل نیز اگر خرس‌ها قیمت لینک را به زیر سطح میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه برسانند، ممکن است این رمزارز برای چند روز بین سطوح ۲۰/۱۱۱۱ تا ۲۵/۷۸۲۴ دلار به دام بیفتد.

 

چین لینک

در نمودار چهار ساعته‌ی قیمت توکن لینک می‌بینیم که یک الگوی مثلث صعودی تشکیل شده است.

 

  • اگر لینک از سطوح کنونی‌اش یک جهش داشته باشد، گاوها دوباره تلاش خواهند کرد تا آن را به بالای ناحیه مقاومت بالا سری برسانند؛ در صورتی که موفق شوند قیمت لینک می‌تواند تا ۳۱/۴۵۳۷ دلار افزایش یابد.

 

  • برخلاف این پیش بینی اگر خرس‌ها نمودار قیمتی را زیر خط حمایت نگه دارند، این رمزارز می‌تواند تا سطح ۲۲/۶۱ و سپس ۲۱/۶۵ سقوط کند. با توجه به نزولی بودن میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه و قرار داشتن شاخص RSI در ناحیه منفی می‌توان گفت که خرس‌ها فعلا بازار چین لینک را در دست دارند.

 

منبع : بیتستان
اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *