ارزپول

وایت‌ پیپر تتر

وبلاگ

۲۱ بهمن ۱۳۹۹ 1418 بازدید
ارزپول
ارزپول

وایت‌ پیپر تتر

چکیده

یک توکن دیجیتالی با ارز فیات پشتیبانی می‌شود و ارز فیات، پول بدون پشتوانه یا ارز رایج است. ارزهای فیات با روش‌های قدرتمند و غیرمتمرکز، تبادل ارزش را در سازمان‌ها و برای افراد فراهم می کنند. همچنین از واحد شناخته‌شده‌ای برای محاسبه بهره می‌گیرند. نوآوری در بلاک‌چین، حسابرسی و رمزنگاری امن در یک دفتر کل جهانی است. صادرکنندگان توکن دارایی‌های پشتیبانی‌شده و دیگر افرادی که سهمی در این بازار دارند می‌توانند از مزایای فناوری بلاکچین بهره‌مند شوند. این افراد و سازمان‌ها قادر خواهند بود با جاسازی اجماع سیستم‌ها، تراکنش‌های آشنا و استفاده از ارزهای سبک کمتر، حسابرسی را انجام دهد. به خاطر حفظ مسئولیت‌پذیری و اطمینان از پایداری در قیمت مبادلات، ما روشی را ارائه می‌کنیم که ضریب نگهداری‌اش به صورت یک به یک، بین توکن کریپتوکارنسی است. به این روش تتر می‌گوییم که به دارایی‌های جهان واقعی یا همان ارزهای رایج مرتبط است. این روش از بلاک‌چین بیت‌کوین، ذخیره‌های اثبات شده و دیگر روش‌های حسابرسی ثابت می کنند که از توکن‌های صادرشده در همه زمان‌ها پشتیبانی و ذخیره شده‌اند.

 

وایت پیپر (White Paper) چیست؟

 

محتواهای این مطلب شامل مقدمه، فرآیندها و تکنولوژی پشته، فناوری پشته تتر، فرآیند سرمایه‌ها، فرآیند ذخیره‌های اثبات شده، ضعف‌های اجرایی، کاربردهای اصلی برای تبادل‌‌کننده‌ها، افراد مستقل، مرچنت‌ها، همچنین نوآوری‌های آینده، قراردادهای هوشمند، نوآوری اثبات سولونسی ، نتیجه‌گیری و مثال‌هایی از خطرهای بازار می‌شود.

 

مقدمه

دارایی‌های زیادی در دنیا وجود دارند، دارایی‌هایی که مردم به طور آزادانه انتخاب می‌کنند تا آن‌ها را به چه صورت ببینند. دارایی‌ها را می‌توان به عنوان ذخیره ارزش‌، واسطه تبادل‌ها یا سرمایه‌گذاری دید. باور داریم بلاک‌چین بیت‌کوین، فناوری بهتری برای معامله، ذخیره و حسابی برای دارایی‌هاست. بالاترین ارزش در مقیاس جهانی حدود ۲۵۰ تریلیون دلار برآورد شده است. بیشتر ارزش‌ها در بانک‌ها و موسسه‌های مالی مشابه نگه‌داری می‌شوند. کوچ از این دارایی‌ها به سمت بلاکچین بیت‌کوین، به‌ نسبت فرصت‌های قابل توجهی را نشان می‌دهد.

 

بیت‌کوین به عنوان یک سیستم پرداخت الکترونیکی بر پایه اثبات رمزنگاری ساخته شده بود. این سیستم برخلاف دیگر سیستم‌های پرداخت الکترونیکی مبتنی بر اعتماد نیست. همچنین بیت‌کوین به دو فرد علاقه‌مند به معامله با یکدیگر کمک می‌کند تا به طور مستقیم عملیات تراکنش را انجام دهند و دیگر نیازی به شخص سوم معتمد در معاملاتشان نیست.

 

بیت‌کوین سطح جدیدی از ارزهای دیجیتالی را به وجود آورد و آن چیزی نیست جز ارز دیجیتالی غیرمتمرکز و رمزنگاری شده.

 

کاهش هزینه معاملات، قابلیت انتقال و تبدیل به دیگر ارزهای بین‌المللی، مالکیت و تبادلات بدون نیاز به معتمد، شبه ناشناسی، شفافیت در زمان واقعی و مصونیت از مشکلات سیستم بانکداری، برخی از مزایایی اصلی رمزارزها هستند. ارزهای دیجیتال همچون دیگر مسائل تنها حاوی مزایا نیستند و معایبی نیز دارند. رمزارزها با وجود مزیت‌های خوبی که دارند با محدودیت‌هایی نیز مواجه هستند. رایج‌ترین توضیحی که برای محدودیت استفاده از ارزهای دیجیتال می‌توان داد، درک ناکافی بازار انبوه از این تکنولوژی، نابه‌سامانی قیمت، روند سرمایه‌گذاری غیرپایدار و عدم دسترسی مناسب برای کاربران غیر فنی است.  جی. آر. ویلت (J.R. Willett) در ژانویه  ۲۰۱۲، با ارائه وایت پیپر مسترکوین (Mastercoin)، اعلام کرد ایده رمزارزها در ابتدا برای ارزهای دیجیتال پایدار در اجتماع بیت‌کوین رواج داشت.

 

اکنون می‌بینیم که این طرح‌ها به ساخت رمزارزهایی چون BitAssets, Ripple, Omni, Nxt, NuShares/Bits می‌انجامد.

 

یکی از نکاتی باید در نظر داشت این است که همه صرافی‌های بیت‌کوین و کیف‌پول‌هایی مانند کوین‌بیس، بیت‌فینکس و کویناپولت  به کاربران اجازه می‌دهند اعتبار را به عنوان ارز رایج نگهداری کنند. به عبارتی می‌توان اعتبار رمزارزها را همچون خدمات مشابهی دانست که مانع از نوسان در ارز دیجیتال خاصی برای کاربران می‌شود. ارزهای دیجیتال خاص را می‌توان با ارز رایج، طلا و دیگر دارایی‌ها مبادله کرد. تقریبا همه نوع موسسه مالی و فراهم‌کنندگان پرداخت که امکان نگهداری ارزش فیات ( ارز رایج) را می‌دهد وجود دارد.

 

این شرکت‌ها خدمات مشابهی را ارائه می‌کنند. در این وایت‌پیپر تمرکز ما بر برنامه‌هایی است که با نرم‌افزارهای اوپن-سورس، امنیت رمزنگاری و فناوری لجر در مصارف توزیع شده به ذخیره و انتقال اعتبار می‌پردازند.

 

هدف از هر رمزارز موفقی، حذف کامل لزوم اعتماد است. در جریان پیاده‌سازی رمزارزها، نیازی به شخص سوم معتمد، دیگر تکنولوژی‌ها و انبوه بازار نیست. همچنین اشکالات و محدودیت‌های مبتنی بر فرآیند وجود ندارند.

 

راهکار ما ارزهای دیجیتالی Fiat-Pegged است که به آن «تتر» می‌گوییم. همه تترها در ابتدا بر روی بلاک‌چین بیت‌کوین از طریق پروتکل اومنی لایر صادر می‌شوند، بنابراین به شکل توکن رمزارز وجود دارند.

هر واحد تتر صادر شده به وسیله محاسبات با ضریب یک به یک پشتیبانی می‌شود. به طور مثال یک تتر USDT معادل یک دلار آمریکا است که توسط واحد ارز رایج مکاتبه‌ای در سپرده‌ای نگهداری می‌شود. این سپرده تتر انحصاری هنگ‌کنگ است.

 

تترها ممکن است برای ارز فیاتی که بخش‌های از خدمات تتر انحصاری را دنبال می‌کند،  بازخریدنی یا قابل تعویض باشند. گاهی وقت‌ها گیرنده‌ها ترجیح می‌دهند ارزشی برابر با بیت‌کوین داشته باشند.

 

زمانی که یک تتر صادر شد می‌توان از آن نگهداری کرد، به دیگری انتقالش داد یا خرجش کرد. تتر درست همانند بیت‌کوین و دیگر ارزهای دیجیتال قابلیت نگهداری، تعویض و فروش را دارد. ارز رایج ذخیره شده دارایی‌های رمزارز را افزایش داده است و قیمت دائما به سمت قیمت ارز رایج می‌رود.

 

عملیات ما مزایایی را برای دیگر ارزهای دیجیتالی پایدار دارد. این مزایا به شرح زیر است:

  • تترها بر روی بلاک‌چین بیت‌کوین وجود دارند. تترها به جای آنکه بر روی بلاک‌چین آلت‌کوین کمتر توسعه یافته یا آزمایش‌شده باشند بر روی بلاک‌چین بیت‌کوین موجود هستند. همچنین تتر‌ها در پایگاه‌های داده خصوصی و نرم‌افزارهای متن بسته یا متمرکز اجرا نمی‌شوند.

 

  • تترها می‌توانند همانند بیت‌کوین‌ها مصرف شوند. به طور مثال در یک سیستم همتا به همتا، شبه ناشناخته، غیرمتمرکز یا محیط امن رمزنگاری شده.

 

  • تترها به راحتی می‌توانند با مرچنت‌ها، صرافی‌ها و کیف‌پول‌ها متحد شوند. این عمل به راحتی انجام می‌شود همانطور که بیت‌کوین یا هر رمزارز دیگری می‌تواند این اتحاد را داشته باشد.

 

  • تترها به طور ذاتی دارای خاصیت پروتکل اومنی لایر هستند. این خاصیت شامل یک صرافی غیر متمرکز، بر پایه مرورگر، متن باز، کیف پول رمزنگاری شده، تراکنش‌هایی بر پایه بیت‌کوین، پاسخگویی، امنیت چند بخشی و تابع‌های گزارشی می‌شود.

 

  • تتر انحصاری رویکردی ساده و در عین حال تاثیرگذار را برای هدایت گواه ذخیره‌ها ارائه می‌کند. این رویکرد به طور قابل ملاحظه‌ای ریسک طرف مقابل را به عنوان نگهبان دارایی‌های ذخیره‌شده کاهش می‌دهد.

 

  • تتر صادر شده یا تتری که بازخرید می‌شود با هیچ نوع قیمت‌گذاری یا تسویه‌پذیری محدودیت‌ها مواجه نمی‌شود. کاربران می‌توانند هر مقدار تتری که می‌خواهند را خرید و فروش کنند. این عمل خیلی سریع و با هزینه کم انجام می‌شود.

 

  • تترها با هیچ ریسک بازاری مانند رخدادهای قوی سیاه مواجه نمی‌شوند. ذخیره‌ها در تتر ضریب یک به یک را نگه‌داری می‌کنند و متکی بر نیروهای بازار نیستند.

 

  • پشتیبانی اجرایی یک به یک تتر برای کاربران غیر فنی که مخالف تکنیک‌های وثیقه‌ای یا استراتژی‌های مشتقی هستند، راحت‌تر است.

 

در هر زمان که توازن ارز رایج برقرار شود، ذخایر ما برابر یا بیشتر از تعداد تترها در محاسبه خواهد شد. این پیکربندی ساده، به راحتی از فرآیند  گواه ذخیره معتمد پشتیبانی می‌کند. فرآیند گواه ذخیره که یک فرآیند ابتدایی است از قیمت‌ها نگهداری می‌کند و بین تترهای محاسبه شده و ارزهای رایج ذخیره شده تعادل ایجاد می‌کند. در این مقاله ما مدرکی را فراهم می‌کنیم که تبادل‌ها را نشان می‌دهد و کیف‌پول ممیزی که در دیگر ارزهای پایدار وجود دارد نیز ناامن هستند. این ناامنی را در روش‌هایی مثل گواه سولونسی می‌بینیم. در عوض صرافی‌ها، کیف‌پول‌هایی با منابع خارجی را با توقف سرمایه کاربران از طریق تترهای‌مان فراهم می‌کنیم.

 

کاربران می‌توانند تترها را از Tether.to که یک کیف‌پول تحت وب است یا صرافی‌های معتبری مانند Bitfinex خریداری کنند. این صرافی‌ها از تترها به عنوان روشی برای سپرده‌گذاری و بازپس‌گیری حمایت می‌کنند. همچنین کاربران می‌توانند تترها را با استفاده از هر کیف‌پولی که پروتکل اومنی لایر در آن فعال شده معامله و ذخیره کنند. برخی از این  کیف‌پول‌ها Ambisafe، Holy Transaction یا Omni Wallet هستند. دیگر صرافی‌ها، کیف‌پول ها و مرچنت‌ها به دنبال دستیابی به ادغام تتر به عنوان جانشینی برای روش‌های پرداخت سنتی ارزهای دیجیتالی هستند.

 

متوجه شدیم با اینکه تترهایی که در محاسبات موجود هستند، ارز دیجیتالی غیرمتمرکز به حساب می‌آیند، اجراهایمان از زمانی که تتر انحصاری باید نگهداری از دارایی‌ها را مرکزی کنند، کاملا غیر متمرکز نیستند.

 

باور داریم اجرای این مجموعه‌های بنیادی به ایجاد نوآوری‌هایی در آینده، حذف نقاط ضعف، ساخت پلتفرمی قدرتمند برای محصولات و خدمات جدید، همچنین حمایت از رشد و توسعه بلاک‌چین بیت‌کوین می‌انجامد. برخی از این نوآوری شامل:

  • امکانات پرداخت موبایلی بین کاربران و بخش‌های دیگر که شامل بقیه کاربران و مرچنت‌ها می‌شود.
  • انتقال اعتبار فیات‌های فوری یا تقریبا فوری  بین بخش‌های نامتمرکز مانند صرافی‌های چند منظوره
  • معرفی استفاده از قراردادهای هوشمند و قابلیت‌های چند امضایی با هدف توسعه فرآیند امنیت عمومی، گواه ذخیره و فعال کردن ویژگی‌های جدید.

 

فناوری پشته و فرآیندها

هر تتر صادر شده در محاسبه‌ای در یک ضریب یک به یک با ارزهای رایج مکاتبه‌ای در سپرده‌ای نگهداری می‌شود و برابر با سپرده تتر انحصاری هنگ‌کنگ است. هنگامی که تتر متولی نگهداری از دارایی‌ها باشد ما می‌توانیم شخص سوم معتمدی را برای پاسخگویی در خصوص دارایی‌ها داشته باشیم. این ریسک با اجراهای ساده‌ای که به طور کلی مجموع پیچیدگی‌ها را در فیات و  حساب‌های کریپتو کاهش می‌دهند، تعدیل می‌شود. علاوه بر این، امنیت، قابلیت اثبات و شفافیت در این حسابرسی‌ها تامین می‌شود.

تکنولوژی پشته تتر

پشته سه لایه و ویژگی‌های زیادی برای درک بهتر از طریق یک دیاگرام دارد.

 

تتر

 

هر کدام از لایه‌های پشته را اینگونه تعریف می‌کنیم:

  • ۱) اولین لایه بلاک‌چین بیت‌کوین است. دفتر کل معاملات تتر در بلاک‌چین بیت‌کوین از طریق سیستم اجتماع جاسازی می‌شود.

 

  • ۲) لایه دوم پروتکل اومنی لایر است؛ اومنی، یک فناوری بنیادی است که می‌تواند عملیات‌های مختلفی را انجام دهد. از خصوصیات مهم اومنی، ساخت و نابودی توکن‌های دیجیتالی ارائه شده به عنوان متاداده و جاسازی در بلاک‌چین بیت‌کوین اشاره کرد. در این مورد،توکن‌های دیجیتال fiatpegged تترها هستند. گزارش محاسبات در تتر از طریق  Omnichest.info انجام می‌شود. کاربران فعال می‌توانند تترها را خرید و معامله کنند. همچنین کاربران قادر خواهند بود دارایی‌ها و توکن‌ها را در یک محیط امن همتا به همتا و شبه ناشناس رمزنگاری کنند. کاربران با استفاده از کیف‌پول اومنی که کیف پول رمزنگاری شده است و دارای متن باز و بر پایه مرورگر تراکنش‌هایشان را انجام دهند. امضاهای چندگانه و سیستم‌های آفلاین ذخیره نیز راه دیگری برای بهبود تراکنش‌ها هستند.

 

  • ۳) سومین لایه تتر انحصاری است که تجارت ما به طور کلی مسئول قسمت‌های مهم آن است. تتر انحصاری سپرده فیات را می‌پذیرد و تترهای corresponding را صادر می‌کند. فیات را برداشته و  تترهای مکتوب را می‌سازد. یکی دیگر از قسمت‌های مهم در این زمینه این است که متولی فیات‌های ذخیره شده را دریافت می‌کند و همه را به تترهایی که محاسبه‌شده‌اند تبدیل می‌کند. گزارشات عمومی گواه ذخیره و نتایج دیگر حساب‌ها از دیگر نکات مهم در تتر انحصاری هستند. مدیریت ادغام‌ها با بلاک‌چین بیت‌کوین، صرافی‌ها و مرچنت‌ها شروع می‌شود. عملیات‌ها در Tether.to انجام می‌شود. این کیف پول تحت وب، امکان ارسال، دریافت، فروش و تبدیل تترها را به راحتی برای کاربران فراهم می‌کند.

 

فرآیند جریان سرمایه

تتر

 

پنج قدم برای درک بهتر چرخه حیات تتر از طریق دیاگرام وجود دارد.

  • گام اول- کاربران سپرده‌های ارز دیجیتال را در حساب بانک انحصاری تتر قرار می‌دهند.

 

  • گام دوم- تتر انحصاری ساخته و به اعتبار حساب تتر کاربران اضافه می‌شود. تترهای ورودی محاسبه می‌شوند. ارز فیات توسط کاربر سپرده گذاشته می‌شود و تترهای صادر شده به حساب کاربر افزوده خواهد شد. به عنوان مثال شخصی ده هزار دلار سپرده می‌گذارد و به همان میزان تتر صادر می‌شود.

 

  • گام سوم- کاربران با تترها معامله می‌کنند. کاربر می‌تواند از طریق پلتفرمی همتا به همتا، متن باز، شبه ناشناس و بر پایه بیت‌کوین، عملیات انتقال، خرید و فروش، همچنین مبادله را انجام دهند.

 

  • گام چهارم- کاربر برای بازخرید ارز رایج، بر روی تترها و تترهای انحصاری سرمایه‌گذاری می‌کند.

 

  • گام پنجم- تترهای انحصاری، تترها را از بین برده و ارز رایج را برای حساب بانکی کاربران می‌فرستند.

 

کاربران می‌توانند تترها را خارج از فرایند از طریق صرافی‌ها یا دیگر موسسات مستقل دریافت کنند. وقتی که تتر وارد چرخه محاسبه می‌شود می‌تواند آزادانه بین دو شرکت یا فرد معامله شود. به عنوان مثال کاربران می‌توانند تترها را از طریق Bitfinex با صرافی های بیشتری معامله کنند.

 

هدف اصلی انتقال به وسیله فرآیند جریان سرمایه دیاگرام است. در فرآیند جریان سرمایه دیاگرام تتر انحصاری تنها بخشی است که می‌تواند تترها را به سمت محاسبه هدایت کند ( آن‌ها را بسازد)  یا تترها را از محاسبه خارج کند ( آن‌ها را نابود کند). این همان فرآیند اصلی است که با سیستم سولونسی نگهداری می‌شود.

 

فرآیند گواه ذخیره‌ها

گواه سولونسی، گواه ذخیره‌ها، شفافیت در زمان واقعی و عبارات مشابه دیگر در صنعت رمزنگاری رشد می‌کند. صرافی‌ها و حساب‌های کیف‌پول در اشکال تازه‌شان غیرقابل اعتماد هستند. اعسار در سیستم بیت‌کوین در زمان‌های زیادی اتفاق می‌افتد. یا از طریق هک، مدیریت اشتباه یا کلاهبرداری‌ . کاربران باید برای انتخاب رمزارز کوشا باشند و نسبت به صرافی‌ها مراقب باشند. حتی اگر یک کاربر هوشمند باشد قادر به حذف کامل ریسک‌ها نیست.

 

کاربرانی که کار تبادل را انجام می‌دهند باید مراقب نوسانات ارزهای دیجیتالی در همه زمان باشند. در زبان اقتصادی به آن خطر شخص مقابل می گویند که شخص سومی اعتبارات را نگهداری می‌کند.

 

ما بر این باوریم که صرافی‌ها و حساب‌های کیف‌پول در اشکال جدید معتبر نیستند. این فرایندها پشتیبانی برای کاربران متولی یا صرافی‌ها نیستند. هر چند توزیع گسترده به پیشرفت تبادلات حساب‌هامانند رویکرد درخت مرکل و مقیاس‌های باقی‌مانده می‌انجامد.

 

پیکربندی گواه ذخیره تتر جدید است زیرا فرآیندها را ساده‌سازی می کنند. این فرآیند بستری را فراهم می‌کند که شمار زیادی از تترها محاسبه شود. همچنین از ارز رایج  در ذخیره دارایی‌ها پشتیبانی می‌کند. در پیکربندی ما هر تتر برابر یک دلار در ذخایر ما است. به عنوان مثال ضریب یک به یک به معنای سیستمی است که همه تترهای موجود را در هر زمانی با هم جمع می کند این موضوع دقیقا برابر با USD در ذخایر ما است. از زمانی که تترها در بلاک‌چین بیت‌کوین وجود دارند قابلیت اثبات و حسابرسی تترها در هر زمانی بدیهی است.

 

علاوه بر این، مکاتبه‌هایی که در تعادل ذخیره شده بانک‌ها منتشر می‌شود و دوره‌های حساب‌های حرفه‌ای*

 

جزییات این عملیات اجرایی به شرح زیر است:

  • تترهای انحصاری صادرشده همگی تترهایی هستند که از پروتکل اومنی لایر پیروی می‌کنند. اومنی عملیات‌هایی را بر روی بلاکچین بیت‌کوین و همچنین تترهای صادرشده، تترهایی که بازخرید شده‌اند و تترهای موجود ، اجرا می‌کند. علاوه بر این تاریخچه تراکنش‌‌ها به شکل عمومی از طریق ابزارهایی که Omnichest.info فراهم می‌کند عمومی می‌شود.  مشخصه دارایی‌های‌ Omnichest.info به صورت #31 است.  این مشخصه می‌تواند به مجموع تتر صادر شده اجازه دهد تحت عنوان TUSDissue خرج شوند. همچنین تترهای بازخرید شده می‌توانند تحت عنوان TUSDredeem خرج شوند و تترهای محاسبه شده در هر زمانی به عنوان TUSD خرج شوند.

 

TUSD = TUSصادر شده   TUSDباز خرج شده

TUSD = مجموع توکن‌‌های مالک

 

  • تتر انحصاری یک حساب بانکی دارد که ارز رایج را ارسال و دریافت می‌کند. کاربران می‌توانند تترهای خریداری شده یا بازخرید شده‌شان را با ما به طور مستقیم به اشتراک بگذارند. مجموع سپرده‌ها در حساب‌ DUSDdepo مصرف می‌شوند. مجموع مالکیت‌ها در حساب DUSDwithd مصرف می‌شوند. به نوسانات دلار اجازه می‌دهند به عنوان DUSD خرج شوند.

 

 DUSD = DUSDdepo DUSDwithd

 

  • هر تتر صادرشده برابر با مقدار واحد ارزی است. یک تتر USD برابر با یک دلار خواهد بود. با ترکیب بالاترین رمزارز و فرآیندهای محاسبه فیات، معادله سولونسی را برای سیستم تتر منعقد کردیم. معادله سولونسی به صورت ساده شده TUSD = DUSD است.  هر تتر صادر شده یا خرج شده با بلاک‌چین بیت‌کوین، سپرده یا سرمایه‌های برداشت شده هر حساب را به هم مربط می‌کند.

 

  • اثبات TUSD متکی بر بلاک‌چین بیت‌کوین تعریف شده قبلی است.

 

  • اثبات DUSD بر فرایندهای زیادی متکی است. ما در صفحات وبسایت‌مان شفافیتی  را در انتشار حساب‌های بانکی داریم.حسابرس‌های حرفه‌ای می‌توانند به صورت مستمر انتقال وضعیت اقتصادی ایجاد شده در نوسانات بانک‌ها را منتشر، امضا و تایید کنند.

 

تتر

کاربران قادر خواهند بود اطلاعات صفحات منتشر شده را تماشا کنند. این اطلاعات به شکل زیر نمایش داده می‌شود:

 

برای شفاف‌سازی به این نتیجه رسیدیم که بهترین راه آگاهی از سیستم تتر است. سیستم تتر با کیف‌پول تحت وب Tether.10 to متفاوت است. تفاوت سیستم تتر و کیف‌پول را می‌توان در گواه ذخیره دید. در این سند بیشتر از آنکه متمرکز بر سیستم تتر باشیم بر گواه ذخیره متمرکز هستیم. به طور مثال همه تترها در هر زمانی محاسبه می‌شوند. کیف پول  Tether.to ، یک کیف پول تحت وب برای مشتریان است که عملیات‌هایش بر روی کد‌های متن بسته انجام می‌شود و ذخیره‌های مرکزی دارد. اجرای گواه ذخیره در این کیف پول به شکل ساده متفاوت از سیستم تتر خواهد بود.

 

شفافیت  PoRbased transparency

راه‌حلی برای کیف‌پول Tether.to است. ما بر این باور هستیم که سیستم‌های پیشرفته PoR در حال حاضر وجود دارند. این موضوع چالش‌هایی را فراهم می‌کند. کاربران می‌توانند همیشه از طریق تترهای امن کلیدهای خصوصی خودشان را مدیریت کنند یا آن را در کیف‌پول اومنی قرار دهند.

 

ضعف‌های اجرایی

ما متوجه شدیم که اجراهای ما خیلی سریع نیست. اجراهای ما خیلی سریع سیستم رمزارز کاملا بی‌نیاز به اعتماد را نمی‌سازد. دلیل اصلی سریع نبودن اجراهای ما به خاطر آن است که کاربران باید به تتر انحصاری اعتماد کنند و  corresponding legacy موسسات بانکی متولی نگهداری از دارایی هاست. تقریبا همه صرافی‌ها و کیف‌پول‌ها از USD یا fiats استفاده می‌کنند که این خود نشان‌دهنده نقاط ضعف است. کاربران با استفاده از این خدمات می‌توانند خطرها را پشتیبانی کنند. در اینجا خلاصه‌ای از ضعف‌های رویکردمان را با هم مرور می‌کنیم. ممکن است ورشکست شویم. ممکن است بانک ما بدهی داشته باشد. ممکن است سرمایه‌ها فریز یا متوقف بشوند. ممکن است سرمایه ما از دست برود. ریسک دوباره مرکزی شدن در یک بخش وجود دارد و باعث شکست شود.

 

با مشاهده تقریبا همه ارزهای دیجیتال و کیف‌پول‌ها که USD یا fiats را نگهداری می‌کنند، متوجه می‌شویم که هر کدام به نوعی با چالش روبه‌رو هستند. کاربران این خدمات نیز به مشکل برمی‌خورند و مشکلات رویکردمان را اینگونه می‌توان تعریف کرد.

 

  • می‌توانیم ورشکست شویم- در چنین شرایطی تتر انحصاری موجود ممکن است از بین بروند ولی سرمایه مشتری امن می‌ماند و در ادامه این روند همه تترهای باقی‌مانده قابل بازخرید هستند. بیشتر کسب‌وکارهای مبتنی بر بیت‌کوین، رمزارزها را هدف قرار می‌دهند نه حساب‌های بانکی را. از آن زمان همه تترهای موجود بر روی بلاک‌چین بیت‌کوین می‌توانند توسط افراد مستقل به طور مستقیم با کلیدهای خصوصی امن خرید و فروش شوند.

 

  • ممکن است بانک ما بدهی داشته باشد-  این ریسکی است که برای همه کاربران با سیستم اقتصادی آرایی و اپراتورهای تبادل ارزی وجود دارد. تتر انحصاری حساب‌هایی در بانک یونایتد کثی و بانک هواتای تایوان دارد. هر دو این بانک‌ها نسبت به مدل تجاری تتر آگاه هستند و آن را قابل پذیرش دانسته‌اند. علاوه بر این نگرانی‌های بانک‌های مشترک در دیگر حوزه‌های قضایی پا برجا می‌ماند.

 

  •  ممکن است سرمایه‌ها فریز یا متوقف شوند –  بانک‌های ما نسبت به طبیعت بیت‌کوین آگاه و توسط  تجارت‌های مبتنی بر بیت‌کوین پذیرفته شده هستند. آن‌ها همچنین خدمات بانکداری را به برخی از بزرگترین صرافی‌های جهانی ارائه می‌کنند. ما فرآیندهای KYC/AML را دنبال و از صرافی‌های دیگر ارزهای دیجیتالی که اخیرا بانک‌ها هستند نیز استفاده می‌کنیم. آن‌ها به ما اطمینان داده‌اند که مورد قبول واقع شده‌ایم.

 

  • ممکن است سرمایه ما از دست برود – امتیازات شرکت مانند نام مالک، موقعیت و اعتبارات  عمومی هستند. صاحبان حساب‌ها از نظر قانونی امتیازات شرکت به حساب می آیند. هر انتقال داخلی یا خارجی که در حساب‌های شرکت انجام شود قابل ردیابی است و سیاست‌های داخلی سفت‌ و سختی در آن اعمال می‌شود.

 

  •  ریسک دوباره مرکزی شدن در یک بخش وجود دارد – ما ایده‌های متنوعی برای چگونگی مقابله با این مشکلات داریم و آن‌ها را در بلاگ‌مان به اشتراک می‌گذاریم. راه‌های زیادی برای مواجهه و شکست این مشکلات وجود دارد. در حال حاضر، این اقدامات ابتدایی ما را به سمت مسیر درست هدایت می‌کند تا بتوانیم از نوآوری‌ها در اشکال مختلف استفاده کنیم. با پلتفرم‌های هرمی می‌توانیم ریسک مرکزی شدن را در مسئولیت‌های تکی کاهش دهیم. این پلتفرم‌ها به ساخت و بازخرید توکن‌ها می‌پردازند. همه جنبه‌های مختلف سیستم غیرمتمرکز است.

 

برنامه‌های اصلی

در این بخش، درباره برنامه‌ها و اهداف اصلی تتر در کنار اکوسیستم بلاک‌چین بیت‌کوین و برای همه کاربران جهانی بحث می‌کنیم. ما ذینفعان را به سه دسته تقسیم می‌کنیم : صرافی‌ها، افراد و مرچنت‌ها

 

سودهای اصلی و برنامه‌های همه گروه‌ها شامل دارایی‌های بیت‌کوین نسبت به دیگر دارایی‌ها ، سبک کمتر و واحدهای حسابرسی بیشتر، دارایی‌های جهانی با بلاک‌چین بیت‌کوین ادغام شود.

 

برای صرافی‌‌ها

اپراتورهای صرافی ارز رایج را می‌پذیرند و آن را در سیستم‌های اقتصادی که می‌توانند پیچیده شوند خرج می‌کنند. این میزان می‌تواند گران، آهسته و خطرپذیر باشد. برخی از مباحث مربوط شامل موارد زیر می‌شود:

  • تایید پرداخت درست سازنده برای صرافی شما که خود حاوی تراکنش‌های محافظت در مقابل کلاه‌برداری و  هزینه‌های کم است.

 

  • ادغام پلتفرم با بانک‌هایی که هیچ API ندارند.

 

  • دروغگویی به بانک‌هایی که همکاری می‌کنند، امنیت و ساخت اعتماد

 

  • هزینه‌های گران برای انتقال‌های ارزش کم

 

  • ۳ تا ۷ روز برای شفاف‌سازی انتقال‌های جهانی

 

  • هزینه‌های نامتناسب و غیر قابل پذیرش رمزارز

 

با ارائه تترها، صرافی‌ها می‌توانند بیشترین اعتبارات و سودها را دریافت کنند، به عنوان مثال:

  • پذیرش رمزارز فیات مانند ارزهای ذخیره شده، ارزهای خرج شده و سپرده‌ها روش مناسب‌تری نسبت به پرداخت‌های بانک‌ها فراهم می‌کند. این رویکرد به کاربران اجازه می‌دهد به صورت آزادانه، آسان و ارزان عملیات‌هایشان را انجام دهند.

 

  • فیات خارجی ممکن است ریسک دریافت تتر انحصاری را فقط برای رمزارزها مدیریت کند.

 

  • افزودن دیگر ارزهای رایج  تبدیل آن‌ها به هم ، خیلی ساده و در پلتفرم‌ها

 

  • دارایی خالص مشتری امن از طریق پذیرش فرایندهای کریپتو، به عنوان مثال امضاهای چندگانه امن، کیف‌پول‌ّای سرد و گرم، کیف‌ پول‌های اچ دی و غیره

 

  • مخاطب حساب‌ها به راحتی در محیط کریپتو امن قرار می‌گیرد.

 

  • هر کسی که می‌تواند با بیت‌کوین کار کند می‌تواند همان کار را با تتر انجام دهد.

 

  • کاربران صرافی‌ها می‌دانند که چقدر ریسک نگهداری ارزهای فیات در صرافی بالاست. با رشد تعداد زیادی رویداد  اعسار این موضوع می‌تواند خطرناک شود. همانطور که پیش از این اشاره کردیم عقیده داریم استفاده از تتر می‌تواند کاربرانی که از صرافی‌ها استفاده می‌کنند افزایش یابند و نگهداری فیات در صرافی‌ها ادامه پیدا کند. علاوه بر این‌ها نگهداری تترها مزایایی دارد که در ادامه توضیح می‌دهیم.

 

برای افراد 

افراد مختلفی در سراسر جهان از بیت‌کوین استفاده می‌کنند. معامله کننده‌های این رمزارز به صورت روزانه آن را معامله می‌کنند.سرمایه‌گذارانی که به دنبال امنیت خرید هستند به سمت بیت‌کوین‌ کشیده می‌شوند. فروشندگان ابزارهای فناوری که در جستجوی دریافت اعتبار و امنیت هستند، کاربرانی که نگاه‌هایی فلسفی به بیت‌کوین دارند و تصور می‌کنند با این رمزارز دنیا تغییر می‌کند و کسانی که به دنبال سرعت بخشیدن به پرداخت‌های جهانی هستند، کشورهای جهان سوم که به دنبال استفاده از سرویس‌های اقتصادی برای بار اول هستند . توسعه‌دهندگانی که خواهان تکنولوژی‌های نو هستند و همه کسانی که کاربر بیت‌کوین هستند. برای هر کدام از این افراد تتر می‌تواند مناسب باشد.

 

دلیل تناسب تتر برای این افراد به شرح زیر است:

  • تراکنش‌ها در اعتبار USD/fiat معتبر، شبه ناشناس و بدون واسطه است.

 

  • ارزش Cold store USD/fiat با کلیدهای خصوصی امن مشخص می‌شود.

 

  • ریسک خرید فیات در صرافی از بین می‌رود و کریپتو فیات‌ها به آسانی مبادله می‌شود.

 

  • جلوگیری از حساب بانکی باز فیات در خرید اعتبار فیات

 

  • برنامه‌هایی که به راحتی با بیت‌کوین کار می‌کنند و از تتر حمایت می‌کنند.

 

  • هر چیزی که می‌تواند با بیت‌کوین کار کند به طور مستقل می‌تواند با تتر هم کار کند.

 

برای مرچنت‌ها

مرچنت‌ها خواهان فوکوس بر روی تجارتشان هستند نه بر پرداخت‌ها. فقدان راه‌حلی جهانی، ارزان و آماده برای ادامه مسیر مرچنت‌ها در جهان کوچک و بزرگ است. مرچنت‌ها به راه‌حل‌های بهتری نیاز دارند که در اینجا برخی از این راه‌حل‌ها را که تتر می‌تواند ارائه دهد بیان می‌کنیم:

  • قیمت محصولات در اعتبار USD/fiat بهتر از بیت‌کوین است چون نرخ‌های تغییر آن عوض نمی‌شود و پنجره خرید دارد.

 

  • از تغییر فرآیندها و هزینه‌ها و بیت‌کوین به USD/fiat جلوگیری می‌کند.

 

  • از کاهش هزینه‌ها، chargebacks جلوگیری می‌کند و سیاست‌ها را افزایش می‌دهد.

 

  • خدمات تولید را به خاطر ویژگی‌های فیات- کریپتو فراهم می‌کند. ویژگی چون Microtipping ، کارت‌های هدیه

 

  • هر کاری که افراد با بیت‌کوین می‌کنند را می‌توانند با مرچنت‌ها در تتر هم انجام دهند.

 

نتیجه 

در حال حاضر تترها از رمزارزهای fiatpegged بر پایه بیت‌کوین تشکیل شده‌اند. تتر نیز برپایه بلاک‌چین بیت‌کوین که یکی از بلاک‌چین‌های امن و به خوبی تست شده، تشکیل شده است. تترها از ضرایب یک به یک تشکیل شده‌اند. آن‌ها به طور مستقل عمل می‌کنند و فشارهای بازار،  قیمت یا تسویه‌پذیری در آن‌‌ها کاملا متفاوت است.

 

تتر عملیات اجرایی گواه ذخیره ساده و قابل اعتمادی دارد که با این گواه ذخیره می‌تواند حساب‌های پیشرفته را قانون‌گذاری کند.

 

روابط بانکی اصولی، قابل قبول و با  ساختار منطقی، بنیانی امن را برای ما فراهم می کند که از دارایی‌های ذخیره شده نگهداری و تترها را صادر می‌کنند. تیم ما تجربه‌هایی را تنظیم می‌کنند و به کارآفرینان از سوی اکوسیستم بیت‌کوین احترام می‌گذارند.

 

ما متمرکز بر ادغام‌های منظم تجارت‌های موجود در فضای رمزارزها هستیم. تجارت‌هایی مانند صرافی‌ها، مرچنت‌ها، کیف‌پول‌ها و دیگر کسب‌وکارها می‌توانند از این فضا استفاده کنند. ما به دنبال ادغام با Bitfinex,HolyTransaction, Omni Wallet, Poloniex, CCEX هستیم.

 

پیوست

نقص‌های حسابرسی در صرافی‌ها و کیف‌پول‌‌ها

در این بخش قصد داریم نقص‌های حسابرسی که در صرافی‌های بر پایه فناوری و کیف‌پول‌های حسابرسی وجود دارد را بررسی کنیم. در رویکرد درخت مرکل کاربران معمولا گزارش‌های مربوط به همکاری را در صرافی‌ها می‌بینند و آ‌ن‌ها را تصحیح می‌کنند. هدف از این اقدامات ایجاد راه‌حل‌های برای کار است. اگر کاربران به اندازه کافی حساب کاربری دیگران را تایید کنند که شامل درخت نیز می‌شود گزارشان نشان می‌دهد که حساب کاربری شما مناسب نیست. یکی از ریسک‌هایی که در اینجا وجود دارد این است که صاحبان پایگاه داده می‌توانند هشی را به وجود آورند که پاسخگویی درستی در دیگر پایگاه‌های داده ندارد. هش‌هایی که در پایگاه‌ داده‌ای ناقص هستند تعهداتی را برای مشتریان معین می‌کنند و قادر به پرداخت قبوض در سیستم معتبر هستند.

 

در اینجا برخی از سناریوهای کلاهبرداری را می‌بینیم:

حساب‌های Bitdust: حساب‌هایی که فعال نیستند یا فعالیتشان کم است شانس چک شدن یا گزارشات غلط از سوی کاربران را دارند. حساب‌های طولانی مدت می‌توانند وظایف مهمی را براساس درصد ارائه می‌کنند.

 

حمله Colluding Whales : کاملا مشخص است که عده زیادی از کسانی که بیت‌کوین معامله می‌کنند، در صرافی‌های مختلف این کار را انجام می‌دهند و تغییرات مهمی را در  بازار ایجاد می‌کنند. ترید‌های مشابه به سرمایه‌های ذخیره شده نیاز دارد تا در صرافی‌های بزرگ به کار آید. معمولا تریدرها صرافی‌هایی را انتخاب می‌کنند که از نظر خودشان معتبر است. در نتیجه آن‌ها مطمئن هستند که هک نمی‌نمی‌شوند و پولشان را از دست نمی دهند.

 

در این موارد صرافی و فرد معامله کننده می‌تواند حساب‌های وال رااز پایگاه داده‌ای که قبلا هش شده حذف کند

 

حمله کلید اجاره‌ای: برای قبول حسابرسی انواع مختلفی صرافی وجود دارند. صرافی‌هایی که می‌توانند کلیدهای تبادل بیت‌کوین را به کسانی که صاحب آن نیستند هدیه دهند. این مشکل زمانی می‌توااند با ازدیاد دارایی‌ها ظاهر شود. بدون آنکه سرمایه‌ها قرض گرفته شوند. در عوض ممکن است فیات‌های رمزارزها قرض داده شود.

 

حمله‌های زیادی وجود دارد که در اینجا درباره‌اش بحث نمی‌کنیم.

 

دستیابی به رضایت، حتی در خارج از سه نوع حمله نیز وجود دارد. پایگاه داده‌ها ممکن است هیچ‌وقت توسط کاربران معتبر به حساب نیاید. این امکان وجود دارد که صد درصد از کاربران بتوانند تعادلی معادل صفر داشته باشند. ساختارهای مشوق برای کاربرانی که تعادلشان تایید شده مفید است. حسابرس‌ها از ابزارهای رضایتی برای ساختن حالتی درباره تراکنش‌های تکراری با اندازه‌ها و داده‌های مختلف روی پایگاه داده صرافی کار می‌‌کنند.

 

در حال حاضر کاربران هیچ راهی برای دریافت غرامت به وسیله ابزار قانونی در رابطه با این مبادله ندارند. به عنوان مثال ، هنگامی که Mt.Gox عملیات بسته انجام شد، بسیاری از کاربران ممکن است به طور مستقل تعادل‌های حساب خود را ثبت نکرده، پیام‌هایی را به خودشان امضا کنند یا مسائل دیگر تا به نحوی بتوانند تبادل‌های موجود را ثابت کنند چنین کاربرانی در اختیار تبادل قرار دارند تا به نحوی یک رکورد از آن درخت هش یا پایگاه‌داده اصلی را منتشر کنند.

 

ساختار پیشنهادی که در آن این حسابرسی‌ها اجرا می‌شود، هنوز حاوی برخی از نقص‌های ظریف اما مهم است. به طور خاص ، گزارش داده (نمودار درهم ساز) بر روی وب سایت موسسه هیچ تضمینی ندارد. کاربران هم مانند صرافی‌ها بالانس‌های متفاوتی را در گروه‌های کاربران منتشر می کنند. همچنین از نظر بنیادی در کانال‌های بیت‌کوین قرار می‌گیرد.

 

حریم خصوصی در اکوسیستم حسابرسی بارز است. این فرآیند حریم خصوصی بهتری را با راه‌حل ناکاملی می‌سازد. کاربران فضاهایی را تایید می‌کنند که حساب‌های کاربری بتوانند آدرس‌های بیت‌کوین و صرافی‌ها را گزارش کنند.

 

برخی کاربران از گزارش راضی نخواهند بود در حالی که این گزارشات امن رمزنگاری شده حریم خصوصی را تامین می‌کنند.

  • سری‌های زمانی : هش درخت مرکل، اسنپ شاتی تکی با پایگاه داده‌ای در این زمان است. این سری‌های زمانی به پایگاه داده حمله می‌کنند و آن را رمزگشایی می‌کنند. سری‌های زمانی اطلاعات گزارش شده کاربران است که به طور منظم کلاهبردی را گزارش می‌دهد.

 

  • شخص سوم معتمد: همه صرافی‌ها اعتباری دارند که توسط شخص سوم معتمدی تایید شده است. در حساب کوین‌بیس آندریس آنتونوپولوس (Andreas Antonopoulos) و در حساب کراکن، آن شخص معتمد استفان توماس بود. اگر ما باید به شخص سومی اعتماد کنیم، سپس باید استانداردها و روند حسابرسی را تضمین کرده و نقاط ضعف را به نقاط قوت تبدیل کنیم.

 

محدودیت‌های وجودی سیستم‌ها

در اینجا لیستی از محدودیت‌های رایج در سیستم موجود است. سیستم‌ها بر پایه نرم‌افزار متن بسته خصوصی اجرایی می‌شود. پایگاه‌های داده متمرکزسازی می‌شود. سیستم‌های پایه‌ای تفاوتی با پی‌پال یا دیگر بازارهای توده‌ای موجود ندارند و عملیات‌های مختلفی چون ترید، انتقال، نگهداری و خرده فروشی در آن انجام می‌شود.

 

  • سیستم‌های غیرمتمرکز به بلاک‌چین‌های آلت‌کوین که توسعه یافته هستند یا بلاکچین‌های دیگری مثل بیت‌کوین اعتماد می‌کنند.

 

  • فرآیندهای Pegging که متکی بر پوشش ریسک، نظریه بازار کارآمد یا وثیقه‌گذاری هستند، سرمایه‌های اساسی به حساب می‌آیند. در این فرآیندها، نقدینگی، انتقال، امنیت و دیگر مسائل وجود دارند.

 

  • فقدان شفافیت و حسابرسی برای متولیان، ارزهای دیجیتال دیگر، ارز رایج یا دیگر دفاتر حسابداری داخلی وجود دارد. دفاتر حسابداری داخلی همان منبع بسته و پایگاه‌داده‌های مرکزی هستند.

 

مثال‌هایی از ریسک بازار

ریسک بازار، در روش‌ وثیقه‌گذاری وجود دارد، چرا که قیمت دارایی‌های وثیقه گذاشته‌شده می‌تواند در جایگاه‌های مختلف تغییر کند. ریسک بازار ممکن است ارزش تمامی وثیقه‌ها را با بسته‌شدن موقعیت کاهش دهد و یا دارایی‌های صادر شده را در سیستم متوقف می‌کند. این خطر، ممکن است قبل از وقوع، تعدیل شود. در چنین شرایطی قیمت وثیقه‌ برابر با قیمت ثابت دارایی است. سپس وثیقه تسویه می‌شود و در بازار آزاد به فروش می‌رود. این رویکرد عالی و باارزش در بسیاری از بازارهای مالی سنتی و شناور، قابل استفاده است. با این حال، همانطور که ما در بحران‌های اقتصادی جهانی دیدیم، موقعیت‌هایی به وجود می‌آیند که در آن شتاب حوادث منجر به «رکود نقدینگی» می‌شود. در نتیجه، وثیقه نمی‌تواند به اندازه کافی سریع منحل و تعهدات تجاری برآورده شود و باعث ایجاد ضرر می‌شود. با وجود اینکه بازارهای در حال ظهور، کوچک و بی‌ثبات هستند، این نوع رویداد اتفاق می‌افتد.

 

این رویکرد، دارای محدودیت‌های نقدینگی و قیمت‌گذاری است چون باید منبع کافی برای ایجاد وثیقه وجود داشته باشد. در رویکرد مشتقات، قیمت دارایی‌ها از طریق استراتژی مشتقات ورودی مانند استراتژی‌های مبادله، راهبردهای بسته، استراتژی‌های آینده و استراتژی‌های پیشرو، تعیین می‌شود. هر استراتژی نقاط قوت و ضعف خاص خود را دارد. به طور خلاصه، هر یک از این دو فرآیند تثبیت، خود دارای ویژگی‌های «ریسک بازار» مشابه روش مذکور است. باید توجه داشت که این دو روش به طور متقابل انحصاری نیستند و اغلب در یک تجارت خاص، پوشش ریسک یا مدیریت ریسک در موسسات مالی سیستم موروثی جفت می‌شوند.

 

در نهایت، درک می‌کنیم که برخی از روش‌های بالا ممکن است به یک فرآیند مطمئن، قابل‌اعتماد و عمومی برای پشتیبانی از دارایی‌های ثابت وجود دارند. با این حال، در این نقطه از زمان، چیزی که احساس می‌کنیم، یک جهت نیست،‌ ولی برای اطمینان از ثبات قیمت امکان‌پذیر است. علاوه بر این، ما معتقدیم همیشه یک رویکرد خاص و مکمل این رویکردها با رشد کل صنعت وجود دارد. همانطور که پیشرفت تکنولوژی ادامه می‌یابد، ما هر گونه مزایای در دسترس را با حفظ تضمین‌ها، ارزیابی و ترکیب می‌کنیم.

 

در نهایت، درک می‌کنیم که برخی از روش‌های بالا ممکن است یک فرآیند امن، قابل‌اعتماد، و عموماً خالی از ریسک، برای پشتیبانی و ثابت نگه داشتن دارایی‌ها باشد. در این نقطه زمانی، مسیری که ما برای تضمین نقدینگی و ثبات قیمت  احساس می‌کنیم، امکان پذیر نیست. علاوه بر این، ما معتقدیم که رویکرد بر پایه ذخیره، همواره وجود خواهد داشت و رویکردهای دیگر را به عنوان کل صنعت تکمیل خواهد کرد. با ادامه پیشرفت فناوری، ما هرگونه مزایای موجود در زمان نگهداری ۱۰۰ %  دوباره ارزیابی و ترکیب خواهیم کرد.

 

حقوق و پذیرش

تتر انحصاری ، یک شرکت محدود و پیرو قوانین شرکت‌های هنگ‌کنگ است. این شرکت متعلق به شرکت تجاری «تتر» است. تتر به عنوان یک تجارت خدمات پولی محدود با شبکه‌ای از شرکت‌های دیگر ارتباط برقرار می‌کند.

 

تتر در حال انعقاد قرارداد نمایندگی اصلی با مسئولیت محدود است. تتر به عنوان اپراتور خدمات پول توسط اداره گمرک هنگ‌کنگ مجوز گرفت. این توافقنامه روشی برای سازمان امنیت و هم‌کاری اروپا کار مطاوعت با پولشویی و رونده‌ای ارزیابی مشتری را به عنوان عامل تتر به عنوان مدیر تامین خواهد کرد.

 

از طریق این اقدامات و اقدامات دیگر, تتر با تلاش هماهنگی و روش‌های گزارش‌دهی سازگار با قانون اساسی و با مقررات مالی ضد دولتی هنگ‌کنگ و ضد تروریستی هنگ‌کنگ (موسسات مالی) انجام می‌شود.

 

تتر در حال حاضر دارای حساب‌های بانکی است.این بانک‌ها از فرآیندهای ما راضی هستند و همچنین راضی هستند که کسب‌وکار ما مطابق با مقررات بانکداری خارج از ساحل تایوان عمل می‌کند, همانطور که همه بانک‌ها درخواست کرده بودند قبل از باز کردن حساب‌ها (همچنین به درخواست خودمان) این را بررسی کنند. هدف ما از ابتدا داشتن یک عملیات سازگار و تامین حداکثر سطح آسایش برای شرکای بانکی ما در اینجا بود. علاوه بر این بانک‌ها در حال کار با سایر شرکت‌های مبتنی بر بازار هستند.

منبع : بیتستان

 

 

 

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *