ارزپول
ارزپول
ارزپول

۳ آلت کوین که روند صعودی خواهند داشت!

یک تریدر و تحلیل‌گر برجسته به نام Kaleo معتقد است که سه رمزارز لایت کوین، لینک و ALGO، پتانسیل روند صعودی قوی را دارند و دیدش نسبت به روند رشد آن‌ها مثبت است.

 

وی معتقد است که تریدرها لایت کوین را دست کم گرفته‌اند؛ او اظهار داشته با توجه به اینکه رمزارز LTC را نقره‌ی دیجیتال نیز می‌نامند، این توکن آماده است تا رالی سال ۲۰۱۷ خود را ادامه دهد و نسبت به قیمت فعلی ۲۰۳ دلاری‌اش بیش از ۱۰۰۰٪ رشد کند.

 

LTC به روند سال ۲۰۱۷ ادامه خواهد داد و هنوز وقت است که آن را ذخیره کنید زیرا اکنون زمان خریدن این رمزارز است. روند لایت کوین عمودی شده و وقتی که رالی خود را آغاز کند، آن‌قدر سریع صعود می‌کند که دیگر فرصتی نخواهید داشت و دچار FOMO می‌شوید. اگر در حال حاضر روزی کمی LTC را خریداری کنید، در آینده از خود بسیار راضی خواهید بود.

 

وی علاوه بر لایتکوین، به چین لینک نیز اشاره کرده است. Kaleo معتقد است که LINK مانند سولانا (SOL) می‌تواند در عرض چند هفته ارزش خود را دو برابر کند.

 

سومین آلت کوین که Kaleo به آن اشاره کرد، رمزارز ALGO متعلق به بلاک چین آلگوراند است. آلگوراند پروژه‌ای است که قصد دارد شبکه‌ای مقیاس‌پذیر، ایمن و غیرمتمرکز را ارائه دهد. او اظهار داشت که ALGO از سطح کنونی ۱/۷۵ دلاری خود ۲۴۲٪ رشد خواهد کرد و به سطح ۶ دلار می‌رسد.

 

ALGO تازه در حال گرم کردن خودش است.

 

وی علاوه بر سه آلت کوین بالا، در رمزارزهای استلار، BAL و BAND نیز سرمایه‌گذاری کرده است.

 

Kaleo درباره بیت کوین نیز سخن گفته و اظهار داشت که هنوز برای سرمایه‌گذاری در بزرگترین رمزارز بازار دیر نشده است.

وی نموداری منتشر کرده که نشان می‌دهد بیت کوین در حال ادامه دادن به روند صعودی سال ۲۰۱۷ است یعنی زمانی که مدتی زیر سطح ۲,۰۰۰ دلار گیر کرده بود و بعد از آن تا نزدیکی سطح ۲۰,۰۰۰ دلار صعود کرد. وی معتقد است که تا ماه ژوئیه (تیرماه ۱۴۰۰)، قیمت بیت کوین به ۲۵۰,۰۰۰ دلار می‌رسد.

 

نمودار بیتکوین

 

منبع : بیتستان

 

 

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *