ارزپول
ارزپول
ارزپول

آیا اتر تا قبل از اسفند ماه به ۲۰۰۰ دلار می‌رسد؟

اخیرا برخی کریپتوکارنسی‌ها اصلاح قیمت کوتاه مدتی داشته‌اند و نمودار آن‌ها تا حدودی نزولی شد؛ اتر نیز از این قاعده مستثنی نبود و تا ۱,۷۳۲ دلار ریزش داشت. با این حال با توجه به شرایط مثبتی که بر بازار اتر حاکم است تحلیل‌گران معتقدند روند آن در آینده نیز صعودی خواهد بود و عده‌ای انتظار دارند که تا اوایل اسفند قیمت این آلت کوین به ۲۰۰۰ دلار برسد.

 

براساس گزارش‌هایی که به تازگی منتشر شده ممکن است بازار مشتقات مجددا اتر را وارد یک روند صعودی کند؛ به نظر می‌رسد که حجم معاملات صورت گرفته تا اوایل اسفند ماه امسال منجر به احساسات گاوی در بازار شوند.

 

اتر

 

همچنین پلتفرم تحلیلی Skew نمودارهایی منتشر کرده که نشان می‌دهند نوسانات تحقق یافته اتریوم برای اولین بار از نوامبر سال ۲۰۲۰ (آذر ماه)، بالاتر از نوسانات ضمنی است. پیشی گرفتن حجم نوسان تحقق یافته از حجم ضمنی نشان می‌دهد که بازار اتر در حال حاضر بیش از حد انتظار نوسانی است. این موضوع ممکن است به نفع قیمت spot اتر باشد  و یا حتی به ضرر آن، اما سایر عوامل، حاکی بر احساسات مثبت در بازار هستند.

 

اتر

 

از طرفی در نمودار دیگری Skew نشان داد که حجم معاملات بهره باز اتر در چند پلتفرم مهم در بیشترین میزان خود قرار دارد. افزایش معاملات آپشن نشان‌دهنده ارزش بالای اتر در بازار است و نکته‌ی مهم این است که افزایش این معاملات می‌تواند منجر به روند صعودی شود.

 

خبر مرتبط: افزایش چشم‌گیر هزینه تراکنش‌های شبکه بیت کوین و اتریوم

 

بر اساس گزارش‌ها حدود ۳۰٪ از سرمایه‌گذاران پیش‌بینی کرده‌اند که قیمت اتر تا قبل از پایان ماه فوریه (اوایل اسفند) از سطح ۲۰۰۰ دلار عبور می‌کند. با توجه به اینکه در حال حاضر اکثر پوزیشن‌های قراردادهای آپشن اتر، آپشن call هستند رخ دادن چنین اتفاقی دور از ذهن نیست.

 

بنابراین با توجه به احساسات مثبتی که در بازار وجود دارد، ممکن است تا چند ساعت آینده قیمت اتر به بالای مقاومت ۱,۸۲۰ دلاری برسد و روند صعودی‌اش از سر گرفته شود.

 

منبع : بیتستان

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *