ارزپول
ارزپول
arzpool

مدیرعامل سابق ریپل بازهم XRP هایش را فروخت!

براساس اطلاعات منتشر شده توسط XRPscan، جد مک کالب  مدیرعامل سابق ریپل، هفته‌ی گذشته مجددا دست به انتقال تعداد دیگری از توکن‌های XRP ذخیره شده از حساب کیف پول خود زد. وی در بازه زمانی ۲ تا ۸ اسفند از طریق شش تراکنش، بیش از ۱۳۵/۸ میلیون توکن ریپل را از کیف پول خود منتقل کرده است.

 

ریپل

در دو هفته گذشته قیمت ریپل سیر نزولی داشته و حتی در زمان نوشتن این خبر نیز XRP با ۱۰ درصد ریزش طی ۲۴ ساعت، به ۰/۴۳ دلار رسید. با توجه به این قیمت می‌توان گفت سرمایه نقد شده توسط کالب چیزی حدود ۵۸ میلیون دلار بوده است.

 

درحال حاضر و بعد از اقدام اخیر، وی هنوز بیش از۷۶ میلیون XRP در کیف پول خود دارد.

یکی از تحلیلگران این حوزه ادعا کرده است که این فرد در کیف پول سخت‌افزاری خود بیش از ۲ میلیارد توکن XRP دیگر نیز دارد و معتقد است اگر وی دست به انجام انتقال‌های بالا بزند، موجودی‌ ریپل‌هایش تا اردیبهشت و خرداد سال ۱۴۰۰ به پایان می‌رسد.

 

شایان ذکر است که در دی ماه امسال درآمد مک کالب با فروش XRPهای ۰/۲ دلاری، ۱/۲ میلیارد دلار تخمین زده شد و در طول این سال‌ها نیز سرمایه‌ای حدود ۵۴۶ میلیون دلار کسب‌ کرده است.

 

افراد فعال در این حوزه واکنش‌های زیادی نسبت به اقدام مک داشته‌اند و برخی معتقدند باتوجه به اینکه او یک میلیاردر است، فروش ذخیره ریپل‌هایش هیچ تغییری در سبد دارایی‌اش ایجاد نمی‌کند.

 

منبع : بیتستان

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *