ارزپول
ارزپول
arzpool

چهار رمزارز که بهتر است در هفته پیش رو زیر نظر داشته باشید!

چهار رمزارز که بهتر است در هفته پیش رو زیر نظر داشته باشید!

 

تحلیل قیمت بایننس کوین (BNB)

توکن BNB از ۲۰ فوریه (۲ اسفند) در یک فاز اصلاح قیمت قرار داشته که نشان می‌دهد تریدرها برای کسب سود از سطوح بالای قیمتی، دست به فروش زده‌اند. با این حال سرعت این روند نزولی تدریجی بوده که نشان می‌‌دهد تریدرها دچار پانیک نشده‌اند.

 

بایننس کوین

اخیرا نمودار نزولی این توکن در حال نزدیک شدن به سطح میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه (۱۹۴ دلار) بوده است.

 

  • اگر بایننس کوین از این سطح یک جهش انجام دهد و خط روند نزولی را هم رد کند، می‌تواند تا سطح قیمتی ۲۸۰ و بعد از آن ۳۰۰ دلار رشد کند. در حال حاضر شیب میانگین‌های متحرک در حال افقی شدن است و‌ شاخص RSI نیز درست بالای نقطه میانی‌اش قرار دارد، در نتیجه می‌توان گفت میزان عرضه و تقاضا فعلا برابر است.
  • با این حال اگر خرس‌ها نمودار بایننس کوین را به زیر سطح میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه برسانند و نگه دارند، ممکن است شاهد اصلاح قیمت این توکن تا سطح ۱۶۷/۳۶۹۱ دلار و سپس ۱۱۸ دلار باشیم.

 

بایننس کوین

در نمودار چهار ساعته می‌بینیم که یک الگوی مثلث نزولی تشکیل شده است؛ این الگو با شکستن سطح حمایت، زیر سطح ۱۸۹ دلار کامل خواهد شد. اگر این اتفاق رخ دهد قیمت بایننس کوین تا ۱۱۸ دلار می‌ریزد.

 

با این حال اگر گاوها اجازه ندهند قیمت بایننس کوین از سطح حمایت ۱۱۸ دلاری بیشتر بریزد، یعنی روند این توکن قوی خواهد ماند‌ و می‌توان گفت که تریدرها در سطوح پایین قیمتی در حال خرید هستند. با صعود نمودار و گذشتن از خط روند نزولی، قیمت بایننس کوین می‌تواند به ۲۸۰ دلار برسد.

 

تحلیل قیمت دات (DOT)

اخیرا توکن دات در یک روند صعودی قرار داشته و اکنون وارد فاز اصلاح قیمت شده است. دنباله‌های بلندی که ۲۳ و ۲۶ فوریه (۵ و ۸ اسفند) در نمودار کندل‌استیک دات ثبت شده نشان می‌دهد که گاوها در تلاشند تا نگذارند قیمت این رمزارز به زیر سطح میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه (۳۰/۴۹) دلار برسد.

 

توکن دات

شیب میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه تقریبا افقی شده و شاخص RSI نیز نزدیک به سطح میا‌نی‌اش قرار دارد که نشان می‌دهد گاوها قدرتشان بر بازار دات کم شده است. با این حال شایان ذکر است که در روند صعودی اخیر میانگین نمایی ۲۰روزه چندین بار به سطح حمایت این توکن تبدیل شد.

 

  • اگر نمودار دات از سطح این میانگین یک جهش ناگهانی داشته باشد و‌بتواند از سطح ۳۳/۶۶۱۸ دلار هم فراتر رود، این توکن ممکن است مجددا رکورد قیمتی ۴۲/۲۸۴۸ دلاری‌اش را تاچ کند. با شکستن این سطح مقاومت دات می‌تواند تا ۵۰ دلار پیش برود.
  • با این حال اگر نمودار از سطح حمایت میانگین نمایی ۲۰روزه  و فیبوناچی اصلاحی ۶۱/۸٪ (۲۵/۷۸۱۷ دلار) بیشتر بریزد، رالی پیش‌بینی شده رخ نخواهد داد. در این حالت قیمت دات ممکن است تا سطح میانگین متحرک ساده ۵۰ روزه یا ۲۲/۲۳ دلار سقوط کند.

 

رمزارز دات

در نمودار چهار ساعته می‌بینیم که دات یک الگوی مثلث متقارن تشکیل داده است؛ اگر خر‌س‌ها نمودار را به زیر خط حمایت الگوی مثلث برسانند، قیمت این آلت کوین می‌تواند تا سطح ۲۵/۷۸۱۷ و‌سپس ۱۸/۷۰ دلار کاهش یابد.

 

شیب میانگین‌های متحرک نزولی است و شاخص RSI نیز در ناحیه منفی قرار دارد، در نتیجه در کوتاه‌مدت خرس‌ها بازار این آلت کوین را در دست دارند. با این حال اگر نمودار دات از سطوح کنونی‌اش یک جهش داشته باشد، گاوها تلاش خواهند کرد تا آن را به بالای الگوی‌ مثلث برسانند. در صورتی که موفق شوند قیمت دات می‌تواند به ۴۲/۲۸۴۸ دلار برسد.

 

تحلیل قیمت (XEM)

در ۲۶ فوریه (۸ اسفند)، گاوها تلاش کردند تا نگذارند قیمت توکن XEM از میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه (۰/۴۷۵دلار) پایین‌تر بیاید؛ در حال حاضر نیز آنها در تلاشند تا روند صعودی نم را مجددا آغاز کنند.

 

قیمت نم

شیب میانگین‌های متحرک صعودی است و و شاخص RSI بالای سطح ۶۳ است در نتیجه می‌توان گفت روند این آلت کوین فعلا صعودی است.

 

  • در صورتی که گاوها بتوانند قیمت نم را به بالای سطح ۰/۵۰۵۱۱ دلار برسانند، ممکن است شاهد رشد این توکن تا ۰/۷۶۳ دلار باشیم و اگر این سطح مقاومت شکسته شود قیمت نم می‌تواند به ۰/۹۶۰۷ دلار برسد.
  • در مقابل نیز اگر نمودار نم از سطح ۰/۵۰۵۱ دلار برگردد، ممکن است قیمت آن برای چند روز در یک محدوده به دام بیفتد. اگر نم از سطح میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه بیشتر بریزد، اصلاح قیمت عمیق‌تری رخ خواهد داد.

 

توکن نم

با توجه به نمودار چهار ساعته می‌توان گفت که قیمت نم در روزهای گذشته بین سطح ۰/۴۳۹ تا ۰/۶۳ دلار در نوسان بوده است. از آن‌جا که شیب میانگین‌های متحرک صعودی است و شاخص RSI نیز کمی بالاتر از نقطه میانی‌اش قرار دارد می‌توان گفت فعلا گاوها بازار نم را در دست دارند.

 

اگر آن‌ها بتوانند قیمت نم را به بالای سطح ۰/۶۳ دلار برسانند، احتمالاً این توکن وارد یک روند صعودی با تارگت‌های ۰/۷۶۳ و سپس ۰/۸۲۱ دلار خواهد شد.

 

در مقابل نیز اگر نمودار نم به زیر سطح میانگین‌های متحرک برسد، ممکن است شاهد سقوط قیمت آن تا سطح حمایت ۰/۴۳۹ دلار باشیم. اگر این سطح حمایت هم شکسته شود اصلاح قیمت می‌تواند تا ۰/۳۴۶ و سپس ۰/۲۷۷ دلار ادامه داشته باشد.

 

تحلیل قیمت میوتا (MIOTA)

توکن میوتا بعد از ۱۹ فوریه (۱ اسفند) و رسیدن به سطح قیمتی ۱/۵۵۴۷۷۵ دلار، وارد فاز اصلاح قیمت شده است. با وجود عمیق بودن این اصلاح، طی چند روز گذشته گاوها توانسته‌اند از سطح میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه (۱/۰۹ دلار) دفاع کنند.

 

توکن MIOTA

با توجه به اینکه شیب میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه تقریبا افقی شده و شاخص RSI نیز بالاتر از نقطه میانی‌اش قرار دارد می‌توان گفت میزان عرضه و تقاضا در حالت تعادل است.

 

  • اگر گاوها بتوانند نمودار را به بالای سطح مقاومت ۱/۳۰ دلاری برسانند و نگه دارند، روند بازار به نفع آن‌ها تغییر خواهد کرد. در این حالت قیمت توکن MIOTA ممکن است به ۱/۵۵۴۷۷۵ دلار برسد.
  • در مقابل نیز اگر خرس‌ها موفق شوند قیمت را به زیر۰/۹۰ دلار برسانند، ممکن است این توکن تا میانگین متحرک ساده ۵۰ روزه (۰/۷۴ دلار) سقوط کند.

 

رمزارز MIOTA

در نمودار چهار ساعته می‌بینیم که یک الگوی مثلث متقارن تشکیل شده که معمولا یک الگوی ادامه دهنده است. شیب میانگین‌های متحرک در حال نزولی شدن است و RSI نیز در ناحیه منفی قرار دارد. در نتیجه فعلا خرس‌ها بازار این آلت کوین را در دست دارند.

 

با وجود اینکه نمودار MIOTA  به زیر خط حمایت مثلث شکسته شده است ولی در حال حاضر گاوها در تلاشند تا این روند نزولی را متوقف کنند و نمودار قیمتی را به داخل الگوی مثلث برگردانند. موفقیت آن‌ها نشان دهنده خرید در سطوح پایین قیمتی است و بعد از اینکه نمودار توانست بالای مثلث باقی بماند، گاوها بازار را به دست خواهند گرفت.

 

منبع : بیتستان

 

 

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *