ارزپول
ارزپول
arzpool

احتمال رسیدن قیمت بیت‌کوین به ۳۰۶,۰۰۰ دلار!

احتمال رسیدن قیمت بیت‌کوین به ۳۰۶,۰۰۰ دلار!

این تجزیه و تحلیل با بررسی یک منحنی رشد لگاریتمی که کف‌ها و رکوردهای قیمتی تاریخی را به هم متصل می‌کند، نشان می‌دهد که با رسیدن قیمت برترین رمزارز بازار به ۷۵,۰۰۰ دلار، بیت کوین وارد مرحله اشباع خرید می‌شود و روند گاوی فعلی آن متوقف می‌شود.

 

در این گزارش آمده است:
بر اساس چرخه‌های قبلی بیت کوین، احتمالا قبل از رسیدن به اوج و رسیدن به مقاومت اصلی که به معنای پایان چهارمین چرخه گاوی بازار است، قیمت این رمزارز به تدریج افزایش می‌یابد.

 

این تجزیه و تحلیل حتی یک کف قیمتی مهم را نیز پیش‌بینی کرده است؛ اگر بیت کوین به روند رشد فعلی خود ادامه دهد و پس از آن یک سقوط مشابه روند قبلی بازار را تجربه کند، کف قیمتی بعدی حدود ۳۰,۰۰۰ دلار خواهد بود.

 

بر اساس این کف قیمتی پیشنهادی و باتوجه به میزان اصلاح قیمت، می‌توان اوج بعدی بازار را پیش‌بینی کرد. اگر بیتکوین یک اصلاح ۷۰ درصدی داشته باشد، قیمت آن باید به ۱۰۲,۰۰۰ دلار برسد تا کف قیمتی ۳۰,۰۰۰ دلاری را تجربه کند. به همین ترتیب نیز اگر شاهد یک سقوط ۹۰ درصدی باشیم، اوج قیمتی بعدی ۳۰۶,۰۰۰ دلار خواهد بود.

با بررسی بیشتر اطلاعات تاریخی می‌بینیم که سه ماهه اول سال ۲۰۲۱ بر اساس درصد بازده سود و نوسانات سالانه، در رتبه سومین فصل برتر بیت کوین از نظر عملکرد است.

 

از طرفی نیز ماه مارس (اسفند) از نظر تاریخی یک ماه پر چالش برای بیت کوین است. این گزارش همچنین نشان می‌دهد که بیتکوین در حال حاضر مانند فصل اول سال ۲۰۱۳، پربارترین فصل خود را می‌گذارند. با توجه به همبستگی ۰/۸۲ بین این دو بازه زمانی نگرانی‌های سقوط ماه مارس نیز کمتر می‌شود.

 

منبع : بیتستان

 

 

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *