ارزپول

ریپل از صرافی Kraken هم حذف شد!

وبلاگ

۱۳ بهمن ۱۳۹۹ 1505 بازدید
ارزپول
ارزپول

ریپل از صرافی Kraken هم حذف شد!

پس از شکایت سازمان بورس و اوراق بهادار آمریکا (SEC) از مدیران شرکت ریپل، بسیاری از صرافی‌ها از جمله Coinbase،Binance.U و Bitstamp، رمزارز XRP را از لیست خود حذف کردند؛ اخیرا صرافی Kraken نیز اعلام کرده که از ۱۰ بهمن دیگر کاربران آمریکایی امکان معامله این توکن از طریق این صرافی را نخواهند داشت.

 

با این حال کاربران بعد از این تاریخ می‌توانند از طریق Kraken همچنان ریپل‌های خود را برداشت و یا واریز کنند اما فقط دو هفته مهلت دارند که به معامله‌ی این دارایی دیجیتال بپردازند. Kraken در این‌باره اظهار داشت:

ما بعد از تاریخ ۲۹ ژانویه ممکن است که هر لحظه این روند را آغاز کنیم، بنابراین بهتر است که مشتریان آمریکایی ما قبل از آن تاریخ اقدامات لازم را انجام دهند.

 

گفتنی است که در تاریخ دوم دی ماه، کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا (SEC)، شکایتی را علیه شرکت Ripple تنظیم کرد. در این شکایت ادعا شده که شرکت ریپل به دلیل فروش غیرقانونی رمزارز ریپل، ۱/۳ میلیارد دلار سرمایه به جیب زده است. قیمت XRP بعد از این شکایت تقریبا نصف شد و بعد از آن با یک رشد مجدد در ۲۱ دسامبر به سطح ۰/۶۰ دلار رسید. درحال حاضر این رمزارز با قیمت حدود ۰/۲۸ دلار معامله می‌شود.

Kraken درخصوص این‌که آیا ممکن است مجددا از معامله این رمزارز پشتیبانی کند یا خیر، پاسخ داد:

مادر حال بررسی وضعیت پرونده SEC هستیم و تصمیم خود را با توجه به نتیجه این پرونده اتخاذ خواهیم کرد.

 

منبع : بیتستان
اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *