ارزپول
ارزپول
ارزپول

فراخوان فروش دوج‌ کوین از سوی ایلان ماسک

ایلان ماسک (Elon Musk)، مدیرعامل تسلا و بنیان‌گذار اسپیس ایکس که از حامیان دوج‌کوین بود، دیگر از این رمزارز پشتیبانی نمی‌کند. ایلان ماسک زمان زیادی را صرف تبلیغ و پشتیبانی از این رمزارز کرده بود، اما دیگر علاقه‌ای به این رمزارز نشان نمی‌دهد.

 

ایلان ماسک مدتی قبل خبر سرمایه‌گذاری ۱/۵ میلیارد دلاری‌‌اش در بیت‌کوین را تایید کرده است. ماسک برخلاف دوج‌کوین، همواره نسبت به بیت‌کوین نظرات منفی داشت. با این حال، به نظر می‌رسد با سرمایه‌گذاری در بیت‌کوین، ایلان ماسک متوجه اشکالات این رمزارز شده است. مدیرعامل تسلا در توییتی از مالکان دوج‌کوین خواست رمزارز خود را بفروشند. بنیان‌گذار اسپیس ایکس دلیل پشتیبانی نکردن از دوج‌کوین را سیستم توزیع نامناسب آن دانست. ایلان ماسک با انتشار این توییت به سرمایه‌گذاران دوج‌کوین اطمینان داد که اگر رمزارزهای‌شان را بفروشند  از آن‌ها حمایت می‌کند.

 

 

دوج‌کوین را به عنوان رمزارزی می‌شناسند که بیشتر شبیه به شوخی است تا واقعیت. با این حال، دوج‌کوین بیش از ۲۷ درصد از حجم بازار آلت‌کوین‌ها را از آن خود کرده است. ارزش بازار دوج‌کوین بیش از ۷ میلیارد دلار است که ۱/۸ میلیارد دلار آن توسط هولدرها نگهداری می‌شود.  گفتنی است بر اساس داده‌های کوین اکسپلور، نزدیک به ۵۰٪ دوج‌کوین‌ها در  ۲۰ کیف پول برتر بازار قرار دارند. لازم به ذکر است در هفته‌ گذشته بسیاری از رپرها و ستاره‌های سرگرمی درباره دوج‌کوین صحبت کرده‌ و بر شوخی بودن این رمزارز صحه گذاشته‌اند.

 

منبع : بیتستان

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *