ارزپول
ارزپول
ارزپول

ریپل ۱۵ قرارداد همکاری جدید امضا کرده است

با وجود چالش‌های اخیری که شرکت ریپل با آن‌ها روبه‌رو بوده و شکایت سازمان بورس و اوراق بهادار که دو نفر از مدیران آن را متهم می‌کرد، ریپل همچنان دارای مشتریان جدیدی است که توانسته‌اند به این شرکت اعتماد کنند.

 

مدیرعامل ریپل، برد گارلینگ هاوس، اعلام کرد که این شرکت پس از شکایت SEC، پانزده قرارداد جدید را امضا کرده است. براساس گزارش‌ها ریپل در یک هفته دو مشتری جدید داشته و می‌توان گفت که اخیرا نسبت به هر زمان دیگری مشتریان بیشتری داشته است.

وی در ادامه اظهار داشت که افزایش تقاضا برای خدمات مالی دیجیتال و قابلیت همکاری در پرداخت‌ها ، پذیرش RippleNet را افزایش داده است؛ در سال گذشته تعداد معاملات امضا شده ۸۰٪ و تراکنش‌ها نیز ۱۷۰۰٪ رشد داشته است.

 

همچنین ریپل با همکاری جامعه XRP و از طریق RippleX، به ساختن دفتر کل توزیع شده XRP Ledger ادامه داد. از نظر توسعه دهندگان این شرکت، عملکرد XRPL به گونه‌ای است که انجام معاملات را برای مشتریان کم هزینه‌تر، مطمئن‌تر، امن‌تر و قابلیت دسترس‌تر می‌کند.

 

از دیگر نقاط مثبت راجع به ریپل این است که این شرکت دارای پرسنل‌های با استعدادی است که در شرکت‌هایی مانند اپل، پی پال، آمازون، تسلا و توییتر سابقه‌ی کار کردن داشته‌اند. این نکات باعث شده تا برخی افراد مانند مایکل آرینگتون، بنیا‌ن‌گذار TechCrunch، تصمیم SEC برای شکایت از Ripple را زیر سوال ببرند.

 

بعد از اینکه اکثر صرافی‌ها و پلتفرم‌های کریپتو بعد از شکایت SEC تصمیم گرفتند رمزارز ریپل را از لیست خود حذف کنند، برخی از طرفین Ripple خاطرنشان کردند که این اقدام SEC به سرمایه گذاران XRP آسیب می‌رساند. صرافی Uphold در این باره خاطرنشان کرد کرد که هدف SEC از این اقدام، حمایت از مصرف کنندگان است و نه اینکه به سرمایه گذاران ضرر وارد کند.

 

با این حال شرکت ریپل اعتقاد دارد که این دادخواست از طرف SEC، تعداد زیادی از دارندگان کوچک توکن XRP که هیچ ارتباطی با این ماجرا ندارند را متضرر کرده است.

 

منبع : بیتستان
اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *