ارزپول
ارزپول
arzpool

کاردانو آماده هاردفورک Mary شده است

کاردانو آماده هاردفورک Mary شده است

 

این بلاک‌چین امروز دوشنبه ۱۱ اسفند، هاردفورک Mary را انجام می‌دهد. کاردانو، هاردفورک ماری در حالی انجام می‌دهد که در روزهای گذشته رکورد بالاترین خود در تمام زمان‌ها را شکسته است. براساس داده‌های CoinGecko  رکورد بالاترین قیمت عمر رمزارز کاردانو در روز شنبه ۲۷ فوریه ۲۰۲۱ (۹ اسفند ۹۹) تغییر کرده است. بالاترین قیمت این رمزارز تاکنون ۱/۴۸ دلار بوده و به نظر می‌رسد با اجرای هاردفورک Mary  شاهد افزایش قیمت این رمزارز خواهیم بود.

 

هاردفورک ماری، آغاز انفجار قیمت آدا؟

کاردانو در یک سال گذشته به یکی از رمزارزهای محبوب بازار تبدیل شده و نرخ رشد بالایی داشته است. این شبکه بلاک‌چینی به اندازه‌ای توسعه یافته که رقیب سرسخت اتریوم شده است. با وجود این‌که شبکه بلاک‌چین اتریوم از مشهورترین شبکه‌های مبتنی بر فناوری بلاک‌چین است، پیشتازی کاردانو و شکست اتریوم غیرممکن به نظر نمی‌رسد.

 

علاوه بر این‌که در روزهای اخیر قیمت آدا افزایش چشم‌گیری داشته،  قراردادهای هوشمند در شبکه کاردانو نیز توسعه یافته‌اند. از سوی دیگر، کاردانو قصد دارد ایراداتی که در برنامه‌های غیرمتمرکز وجود دارند را از بین ببرد. پیش‌بینی می‌شود کاردانو از اتریوم پیشی خواهد گرفت زیرا هزینه‌های اتریوم همزمان با افزایش قیمت بالا می‌رود.

تحلیل‌گران بازار ارزهای دیجیتال انتظار دارند با اجرایی شدن هاردفورک ماری، قیمت کاردانو افزایش قابل توجهی داشته باشد. همچنین به نظر می‌رسد هاردفورک ماری آغازگر انفجار قیمت آدا بوده و در یک ماه حجم بازار آن را به ۵۰۰ میلیارد دلار برساند. در حال حاضر حجم بازار کاردانو ۴۰ میلیارد دلار است و راهی طولانی تا ۵۰۰ میلیارد دلاری شدن این شبکه بلاک‌چین وجود دارد.

 

منبع : بیتستان

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *