ارزپول
ارزپول
arzpool

۱۵ میلیون دلار بیت‌کوین به شرکت میکرواستراتژی اضافه شد

شرکت سرمایه‌گذاری میکرواستراتژی را می‌توان علاقه‌مندترین شرکت سرمایه‌گذاری به بیت‌کوین دانست. این شرکت در راستای افزایش دارایی‌های رمزنگاری شده خود ۳۲۸ بیت‌کوین به صندوق سرمایه‌گذاری‌اش اضافه کرد. میکرواستراتژی هر بیت‌کوین را با قیمت ۴۵۷۱۰ دلار ، در مجموع به ارزش ۱۵ میلیون دلار خریداری کرده است.

 

سرمایه‌گذاری تازه میکرواستراتژی در بیت‌کوین، تعداد بیت‌کوین‌های این شرکت را به ۹۰۸۵۹ BTC رساند. همچنین ارزش بیت‌کوین‌های این شرکت به ۴/۳۹ میلیارد دلار رسید. میکرواستراتژی از سپتامبر سال میلادی گذشته (شهریور ۹۹) سرمایه‌گذاری در بیت‌کوین را آغاز کرده و همچنان به سرمایه‌گذاری در این رمزارز ادامه می‌دهد.

 

مایکل سیلر  (Micheal Saylor)، مدیرعامل میکرواستراتژی با انتشار گزارشی در سایت این شرکت، اطلاعاتی را درباره تصمیم به سرمایه‌گذاری دوباره در بیت‌کوین در اختیار سهامداران گذاشت. مدیرعامل میکرواستراتژی همچنین در توییتی اخبار مربوط به سرمایه‌گذاری تازه‌شان را گزارش داد.

 

با کاهش قیمت بیت‌کوین، بسیاری از شرکت‌های سرمایه‌گذاری تصمیم به فروش بیت‌کوین‌های خود گرفته‌اند. این در حالی است که میکرواستراتژی کاهش قیمت بیت‌کوین را فرصتی استثنایی برای سرمایه‌گذاری در این رمزارز دانسته است.

 

میکرواستراتژی از ابتدای سال ۲۰۲۱ (دی ماه) تاکنون بیشترین خرید را در بیت‌کوین داشته است. این شرکت به بزرگترین خزانه‌داری بیت‌کوین تبدیل شده و تقریبا دو برابر تسلا بیت‌کوین دارد. تسلا دومین شرکت بزرگ دارنده بیت‌کوین در جهان با ۴۸ هزار بیت‌کوین است.  به گفته تحلیل‌گران بازار رمزارز، سیاست سرمایه‌گذاری میکرواستراتژی، خرید بیت‌کوین در زمان مناسب است.

 

منبع : بیتستان

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *