ارزپول
ارزپول
ارزپول

بیت کوین با پذیرش موسسات می‌تواند از اپل و آمازون هم فراتر رود!

کتی وود (Cathie Wood)، مدیرعامل و موسس شرکت Ark Invest اخیرا طی مصاحبه‌ای با یاهو اظهار داشت که بیت کوین ایده بسیار بزرگتری از دو شرکت اپل و آمازون است:

بیت کوین در حال آماده شدن برای پذیرش بیشتر موسسات است.

وقتی به این فکر می‌کنیم که آیا بیت کوین برای پذیرش موسسات آماده است یا خیر باید این حقیقت را در نظر بگیریم که ارزش بازار این رمزارز در حال حاضر ۶۰۰ میلیارد دلار است و حتی از نصف اپل یا آمازون هم کمتر است؛ با این حال فکر می‌کنم که یک ایده بسیار بزرگتر از اپل یا آمازون است.

 

وود در ادامه افزود که بیت کوین اولین ارز دیجیتال جهانی است که کاملاً غیرمتمرکز می‌باشد و این غیرمتمرکز بودن باعث شده نقطه ضعفی برای تحت فشار قرار گرفتن از طرف قدرت‌های جهانی نداشته باشد.

 

سرمایه‌گذاری شرکت MassMutual در بیت کوین مهم‌تر از چیزی است که فکر می‌کنید!

وود پیش از این اظهار داشته بود که انتظار دارد موسسات زیادی به سرمایه‌گذاری در کریپتوکارنسی‌ها رو بیاورند زیرا این دسته از دارایی‌ها کمترین همبستگی را با سایر دارایی‌ها دارند. با این حال اقدام شرکت MicroStrategy که مقدار زیادی از سرمایه نقدی خود را به خرید بیتکوین اختصاص داد، برای وی تعجب برانگیز بود.

همبستگی بیت کوین

 

وی سپس به سرمایه‌گذاری ۱۰۰ میلیون دلاری شرکت بیمه MassMutual اشاره کرد و اظهار داشت که اقدام این شرکت مهم‌ترین مهر تایید برای کریپتوکارنسی‌ها است:

شرکت MassMutual بسیار محافظه کار و قانون‌مند است و برای این کار قطعا باید از موانع قانونی زیادی عبور می‌کرد.

 

پیش‌بینی شرکت Ark Invest از قیمت بیتکوین

Ark Invest تخمین زده در صورتی که بیت کوین بتواند جایگزین ۱۰ درصد از پول نقد کل سهام شرکت‌های S&P 500 شود، قیمتش تا ۴۰۰,۰۰۰ دلار هم ممکن است برسد.

بیت کوین

 

منبع : بیتستان

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *